Gå til innhold

noen som har noen bilvitser?

Ranger emnet


EsrEveR

Anbefalte innlegg

Tatt fra forumet.

 

Når en lastebilsjåfør stopper på rødt lys glir en liten Nissan Micra opp på

siden...

Ut av Micran hopper en blondine, som løper rundt til lastebilsjåførens dør

og banker på. Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier:

* Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut!

Lastebilsjåføren bryr seg ikke med det blondinen sier, men når han stanser i

neste lyskryss glir Micran igjen opp på siden. Blondinen hopper ut, løper

rundt og banker på. Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier igjen:

* Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut!

Lastebilsjåføren rister på hodet og forsetter nedover gaten. Ved det tredje

lyskrysset skjer det samme igjen...

Atter en gang hopper blondinen ut av Micran, løper rundt og banker på.

Sjåføren veiver ned vindu og blondinen sier igjen:

* Hei jeg heter Gunn og lasten din renner ut!

Når det blir grønt drar lastebilsjåføren på og rekker fram til neste

lyskryss i god tid før Micran. Denne gangen hopper lastebilsjåføren ut og

løper bort for å møte Micran. Han banker på vindu til førerdøren og når

blondinen lukker opp sier han:

* Hei jeg heter Rolf, det er midten av januar og jeg salter veien!

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Spørrespalte

 

Jeg er en mann på 36 år som er lykkelig gift med min deilige kone og vi har 2 barn. Den seneste tid har min kone kjøpt mange nye klær og hun har også begynt å gå mye ut alene. Når jeg spør hvem hun er sammen med svarer hun alltid " ikke noen du kjenner". I forgårs ringte hennes mobiltelefon og da jeg skulle ta den freste hun at jeg aldri skulle røre hennes mobil. Hver torsdag når hun kommer hjem blir hun alltid satt av litt nede i veien.

 

På torsdag besluttet jeg meg for å finne ut hvem som kjørte henne hjem, så jeg gikk ut i innkjørselen og gjemte meg bak min BMW. Da så jeg til min forskrekkelse at den lekker litt olje. Nå er mitt spørsmål: Er det normalt at en BMW 520 lekker olje etter kun 30 000 km?

 

Hilsen Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Why men don't write advice to the lovelorn columns:

____________________

 

Dear Walter:

 

I hope you can help me here. The other day I set off for work leaving my husband in the house watching the TV as usual. I hadn't gone more than a few hundred yards down the road when my engine conked out and the car shuddered to a halt. I walked back home to get my husband's help.

 

When I got home I couldn't believe my eyes. He was parading in front of the wardrobe mirror dressed in my underwear and high-heel shoes, and he was wearing my make up. I am 32, my husband is 34 and we have been married for twelve years. When I confronted him, he tried to make out that he had dressed in my lingerie because he couldn't find his own underwear. But when I asked him about the make up, he broke down and admitted that he'd been wearing my clothes for six months. I told him to stop or I would leave him.

 

He was let go from his job six months ago and he says he has been feeling increasingly depressed and worthless. I love him very much, but ever since I gave him the ultimatum he has become increasingly distant. I don't feel I can get through to him anymore. Can you please help?

 

Sincerely,

Sheila

_________________________

 

Dear Sheila:

 

A car stalling after being driven a short distance can be caused by a variety of faults with the engine. Start by checking that there is no debris in the fuel line. If it is clear, check the jubilee clips holding the vacuum pipes onto the inlet manifold. If none of these approaches solves the problem, it could be that the fuel pump itself is faulty, causing low delivery pressure to the injector chamber.

 

Walter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quantas er det australske luftfartsselskapet. Etter hver flyvning fyller piloten ut en feilrapport, som overfor mekanikerne synliggjør hvilke problemer som har vært med maskinen under flyvningen, og som krever reparasjon eller rettelse. Blanketten er et stykke papir, som piloten fyller ut, og som mekanikerne deretter leser, hvoretter de retter opp problemet. De opplyser så skriftlig på blankettens nederste halvdel hvilke utbedringer de har foretatt, og piloten gjennomleser deretter rapporten før neste flyvning.

 

Her er noen virkelige registrerte klager over manglende vedlikehold og problemer, som piloter hos Quantas har levert inn, samt hvilken løsning vedlikeholdspersonalet har notert.

 

Det sies forresten at Quantas er det eneste større flyselskap som aldri har hatt en alvorlig ulykke!

 

P = Problem innberettet av piloten.

S = Svar noteret av mekanikeren.

 

P: Innerste hjul på venstre side skal nesten skiftes.

S: Har nesten skiftet innerste hjul på venstre side!

 

P: Test-flyvningen gikk OK, bortsett fra at den automatiske landingen var noe hard.

S: Der er ikke installert automatisk landing på dette flyet...

 

P: Propell nr. 2 får ikke tilført nok propellsmøring.

S: Tilførsel til propell nr. 2 er normal. Tilførslen til propell nr. 1, 3 og 4 er i uorden!

 

P: Et eller annet sitter løst i cockpitten.

S: Et eller annet har blitt strammet i cockpitten.

 

P: Døde insekter på frontruten.

S: Levende insekter er i restordre...

 

P: Autopiloten utløser et fall på 200 fot, når flyvehøyden skal fastholdes.

S: Kan ikke gjenskape problemet på landjorden!

 

P: Bevis på lekk i høyre sides landingsdel.

S: Beviset fjernet!

 

P: Lyden i samtaleanlegget er utrolig høy.

S: Lyden i samtaleanlegget innstallet til et mer troverdig nivå...

 

P: Motstandslåsen får gasshåndtaket til å sitte fast.

S: Det er liksom dét de er der for...

 

P: Radioen ute av drift.

S: Radioen er alltid ute av drift når den står på OFF.

 

P: Har en mistanke om sprekk i frontruten.

S: Har en mistanke om at du har rett!

 

P: Mangler motor nr. 3.

S: Motoren funnet på høyre vinge etter kort ettersøking...

 

P: Flyet oppfører seg rart.

S: Flyet har fått beskjed om å ta seg sammen, fly ordentlig og være litt seriøst!

 

P: Radaren brummer.

S: Har omprogrammert radaren til tale.

 

P: Mus i cockpitten.

S: Katt installert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse i avisen:

Begravelsesbil til salgs.

Noe daukjørt.

45.000kr

 

 

 

Huff som folk oppfører seg i trafikken.

- Å?

- Jeg så en som kjørte vannvittig fort på E 18. Det var bare så vidt jeg klarte å presse meg forbi ham.

 

 

 

 

Det var engang en mann som hadde fått motorstopp, med den gamle bobla si på motorveien. Mannen begynte å stoppe biler slik at han kunne bli tauet til nærmeste verksted. En flott Jaguar stoppet, og ut hoppet en ung jypling. Jo da han kunne da taue den stakkars sjåføren til nærmeste verksted han. Men det eneste problemet var at de hadde ikke noe annet tau enn en tykk fiskesen. Men den var jo sterk nok til å taue en Boble!!! Så kjørte de da. Jaguaren først, og Bobla etter.

Men så var det jo det at jyplingen likte høy musikk og høy fart, så han satte opp stereoanlegget på full guffe, og etter en liten stund hadde han glemt at han tauet bobla!!! Så han satte opp farten, og snart var den oppe i 240! Og Bobla holdt jo selvfølgelig samme farten!! Mannen i Bobla ble jo mer og mer nervøs, og la seg på hornet samtidig som han hang ut av vinduet å ropte og skrek. Men jyplingen i Jaguaren hørte jo selvfølgelig ikke det!!!

Omsider så passerte de en bensin stasjon i vill fart, og mannen i Bobla skrek om mulig enda høyere for å få Jaguaren til å stoppe. Men jyplingen hørte fortsatt ikke! Kalle som jobbet på bensinstasjonen så jo dette og kastet seg over telefonen og ringte til kameraten sin som jobbet på en bensinstasjon lenger oppe i veien.

- Du Jokke, dette må du se! Det kommer en Jaguar i over 200 forbi dere snart!

- Oj, det må jeg se! Det er jo ikke så ofte man ser en Jaguar! svarte Jokke.

- Nei, men det er ikke det verste, det kommer en boble bak, og han tuter og hoier og skal forbi!!!

wirrumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en gang en gammal kæll' som var ute og kjørte i sin gamle, trofaste Lada. Og siden det er en Lada vi snakker om, måtte det gå som det gikk; den stoppet på det aller verste tidspunktet; midt ute på landeveien. Han stod der og bannet og skrek, men Ladaen ville ikke en meter lengre. Så han setter på nødblinken, og setter seg til og vente; hvem vet; kanskje det kommer en barmhjertig samaritan som ville hjelpe han til nærmeste bensinstasjon...

 

Og etter godt og vel en time, kommer det en kar i en splitter ny Mercedes. Stopper opp på siden av han, og joda, han kunne gjerne hjelpe den gamle kællen. Han huket fast ett slepetau i Ladaen, og sa det at "hvis du synes jeg går for fort, er det bare og tute, så skal jeg slakke ned."

 

Turen gikk jo i dugelig fart den; fortere hadde vel aldri den Stakkars Ladaen gått! Men når de kom ganske nært den lokale landsbyen og dens bensinstasjon, kommer det opp en nyere BMW opp på siden av Merc'en. Han rev'er den litt opp, og tar av med ett brøl. "Aldri faen!" tenkte mannen i Mercedesen, og gav på etter.

 

Nede på kafeen i den lille landsbyen ved veien satt to ganske godt eldre herremenn og nøt pensjonist-tilværelsen med kaffe, wienerbrød og den lokale budstikka. Plutselig kommer en kompis av de inn, med øyenbrynene så hevet at de nesten forsvant i det stadig manglende håret hans. "Jøss Peder, ka har skjedd?" spurte de forbløffet. "Gutta, eg tror eg har sett noe som eg kommer til og se igjen". svarte han, smått stammende. "Ka da?" svarte de enda mer forbløffet tilbake. "For to sekunder siden, oppe på veien, var det en BMW og en Mercedes som kappkjørte, og trur du faen ikke det var en Lada like i hælene på dem som LÅ på hornet for han ville forbi?!"

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår