Gå til innhold

Chippe ny Octavia

Ranger emnet

halstor

Anbefalte innlegg

For dere som ser etter tuning så kan denne være av interesse.

Jeg har søkt rundt litt og funnet denne, RTS fra vtech.se

I denne finnes det plass for 3 forskjellige mapper, Orginal, hardcore og f.eks Eco (eller hva man nå måtte ønske)

Kan og bruke RTS`n til at søke/kontrollere feilkoder!

Hvis jeg skal optimere noen gang i fremtiden så skal vi ikke se bort fra at det vil bli en sånn en ;)

Jeg har kun funnet denne i Sverige, men muligens denne går at få tak i her i NO og.

/M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For dere som ser etter tuning så kan denne være av interesse.

Jeg har søkt rundt litt og funnet denne, RTS fra vtech.se

I denne finnes det plass for 3 forskjellige mapper, Orginal, hardcore og f.eks Eco (eller hva man nå måtte ønske)

Kan og bruke RTS`n til at søke/kontrollere feilkoder!

Hvis jeg skal optimere noen gang i fremtiden så skal vi ikke se bort fra at det vil bli en sånn en ;)

Jeg har kun funnet denne i Sverige, men muligens denne går at få tak i her i NO og.

/M

Du får den her i Norge også. http://www.vtech.no :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde en bil inne med turboras... nesten ny 105 tdi... vi viste bilen var klusset med. mye pga han skrev ganske detaljert om situasjonen her på bilforumet.. vi sjekka alt. vi så det hadde vert lastet inn programvare på nytt.. var sånn bsr greie. men kunne ikke påvise at bilen hadde hatt for høyt ladetrykk. hadde expert inne for å se på bilen. å etter telefon fra servicemarkedsjefen endret eieren bostedadresse osv på bilforumet...

LATTELIG av autopower å ikke ta sånt på sin egen kappe når det skjer ved første pådrag under prøvekjøringen med en av dems programvarer....

Ser forresten at alle må være forsiktig med å skrive om chip/trim erfaringer på bilene sine her. Det kan brukes mot deg ved en senere anledning (les: ved ett senere havari :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mikael. du er en såpass grei trivelig kar atte du hadde ikke fått noe pes;) hadde vertfall ikke sladra på deg jeg.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...