Gå til innhold

Din neste bil?

Ranger emnet

triggerhappy

Anbefalte innlegg

• Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så er drømmen en bil som det ikke finnes noen av i norge, tror jeg. Hemmlighet.. koster 22000 amrikanske dollar for 06 modell ..

Sentra? Eclipse?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man slå til med som de neste bilene på lista ja yummy

Bruksbil / Familie bil? Tja. en Lexus LS400 90-94 modell hadde ikke skadet.

Firmabil? Land Cruiser 90 VX

Neste prosjekt bil på Bildilla Magasin? Heller mot Skyline R33 GT-T eller en Supra MKIV problemet er at det begynner og bli alt for mange av dem. Og når vi blir ferdige med den bilen vi skal begynne med i 2006, så kryr det vel av Skyliner og Supraer. :deng

En anne løsning er og bygge en Ford GT replika yodude P.d.d. så ligger tankebannene der yummy

Vi skal begynner og jobbe på en Toyota Soarer 2,5 TT til våren. Bilen er nå bestilt og vi har satt oss som mål og få den i hus utpå vinteren. Mye avhengig av mekkeplass!!

Kom med forskal på hvordan den bør bli da!! Bilen skal kun benytes på Bilshow / bane ++ Kun for PR!! happyhappy

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Har forandra mening på hva jeg vil ha (no shit :D) Sikler fælt på ei tidlig boble, helst ragtop, helst 50-talls.. 8) Og som bruksbil? Hmm, en tidlig baywindow pickup tenker jeg... Med mindre jeg tar mot til meg og begynner å pusse (sveise) på den baywindow panelen jeg fikk for ei stund sia...

Bilde075.jpg

Bilde078.jpg

Bilde079.jpg

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delebil? Bytter vel ikke ut 83 modellen?

Skal ta bakplata og sveise over på 83 modellen, og omvendt... så blir det vel å bruke den til skolen og sånn :)

Hadde den vært i god stand skulle jeg gjerne bytta ut 83 modellen. Jo eldre jo bedre vettu ;) Men derfor blir det heller å bygge om 83 modellen til tidligere modell.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

surfa fælt nå?? nysgjerrig?? hehe

hemmlighet.. hehehe

Neida, bare tenkte Sentra + Nissan Primera kjører = Hmmm?

Oh, hehe, hvor lang tid tar det før vi får vite det da? Nysgjerrig her, ja! ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider