Gå til innhold

Din neste bil?

Ranger emnet

triggerhappy

Anbefalte innlegg

Min neste bil er jeg svært usikker på egentlig. Har et budsjett på 100.000 så det er jo litt begrenset hva man får for det, men bilen etter det SKAL være en audi s3 - uansett om jeg må rane gamle damer i åtte år for å finansiere den :)

om du må rane gamle damer i 8 år så ville jeg tro en audi s3 stiller i samme klasse som 240 gjør nå ;) kommer nok mye annet gromt på markedet i mellomtida...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neste bil? hmm, skal vel litt til før jeg bytter, men må bli en Tåjåta Starlet.. Eller en ny rx-7...

Fra RX-7 til Starlet. Yeah! ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som charade til 240 det?

Hmm.. Det ble vanskelig..

Altså, joa, på en måte blir det jo nesten det, fra go'bil til drittbil... Joa, det blir vel det.

;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du må rane gamle damer i 8 år så ville jeg tro en audi s3 stiller i samme klasse som 240 gjør nå ;) kommer nok mye annet gromt på markedet i mellomtida...

målet er vel egentlig å ha bilen innen jeg er 23, så det vil si at jeg har 3 år og 1 måned på meg! hehe.. Driter i om det kommer mye gromt i mellomtiden, det er den bilen jeg vil ha! Og jeg som hadde vært sååå snill jente i år også, så kom ikke den dritt-nissen med ny bil til meg engang! *snufs*

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

målet er vel egentlig å ha bilen innen jeg er 23, så det vil si at jeg har 3 år og 1 måned på meg! hehe.. Driter i om det kommer mye gromt i mellomtiden, det er den bilen jeg vil ha! Og jeg som hadde vært sååå snill jente i år også, så kom ikke den dritt-nissen med ny bil til meg engang! *snufs*

drittnisse.jpg

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min plan eller det jeg har lyst til da, det er å beholde den jeg har nå, styre og ordne med den en del, frem til jeg får råd til å selge å kjøpe E30 M3, blir sikkert lån på den, men per i dag er planen å kjøpe det neste gang :) Men kommer sikkert til å skje mye i mellom tia, kanskje jeg finner på å bygge om til M3 og, fra en coupe selvfølgelig :) Drømmene er mange =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neste bil? hmm...

har helst ikke lyst å bruke Mustangen om vinteren når jeg får gang på den igjen.

så en BMW e21 hadde vært morro, eller muligens ei gammal Bobble.

men idet mine fremtidsplaner akkurat nå inkluderer å flytte til USA, så må jeg la Mustangen bli igjen hjemme, det jeg da har lyst på, er en svææææær Caddilack cabriolet, ultimate cruise bilen.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mange månedene siden jeg byttet ut en relativt strøken og påkostet golf 3, med en peugeot 206 2000 mod.

Men regner med at neste bil enten vil være:

- e 30 med nogenlunde motor

- Golf 2 g60 / g60t

- Audi med quattro

- Subaru impreza GT, ( tidlig modell )

- Vento

Størst tjangs for Subaru Impreza GT, da jeg har fått 4x4 basillen. Og dette i kombinasjon med turbo og fint utseende lokker mest ..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra RX-7 til Starlet. Yeah! ;)

Har du kjørt en starlet før eller? klapp igjenn.. Det er bakjhulstrekk og mye morro for lite penger + att nesten ingen av dem i norge som det er gjort noe med, morro å prøve noe nytt:) Uansett, så hadde jeg planer som å ha det som en vinter bil..

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider