Gå til innhold

Din neste bil?

Ranger emnet

triggerhappy

Anbefalte innlegg

• Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt merkelig at bilcrossfolk faller for Toyota Aygo. Litt bilcrossfølelse kanskje?

Kan det være fordi de er fine å spille fotball med? Det er jo en takling eller to der også, akkurat som i bilcross... dragcar

toyota_aygo_football01s.jpg?POSTNUKESID=034301262447e6ca9d0c7dad817910fb

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå står valget mellom:

volvo 940tic.

BMW e30 325i.

Men hvem vet, neste uke kanskje jeg vil ha en mercedes 190 med større motor, eller kanskjen en c-klasse w-202(eller hva faan de heter).

Det kommer helt an på dagsformen, men den skal ha motorvolum over 2,0 liter, ha bakhjulstrekk og komme fra europa.(ikke ford eller opel, hvis det ikke er en omega 3000, med "rett" styling og motor)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jakt etter ny bil nå. Trenger en litt eldre Alfa med litt krutt som jeg kan kose meg med i sommer :)

Så da blir det snart en 156 til salgs for dere som sikler på slik ;)

Wohoo! Ny bil ble kjøpt for en halvtime siden. Ble en 1989 Alfa Romeo 164 3.0 V6. Blir en morsom tur fra Trondheim til Drøbak imorgen :)

normal_bil%20004.jpg

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, 2.5 år siden jeg svarte i denne posten sist og ting har jo forandret seg siden da... neste bilen min blir vel forhopentligvis en 06mod STi, eventuelt hvis jeg selger min i nærmeste framtid så blir jeg sikkert å kjøre s14a i en liten stund før jeg kjøper STi

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider