Gå til innhold

Din neste bil?

Ranger emnet

triggerhappy

Anbefalte innlegg

Neste bil er min første.

Tror nok jeg satser på en førstebil jeg kan huske som noe spesielt, noe jeg kan tenke tilbake på og huske at jeg faktisk hadde det bra i.

Tenker på Saab 9000, både med og uten Turbo. Uten Turbo er kanskje lurt i den første tiden med førerkortet. :)

Men vil i alle fall helst se etter noe med litt sjel.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neste bil er min første.

Tror nok jeg satser på en førstebil jeg kan huske som noe spesielt, noe jeg kan tenke tilbake på og huske at jeg faktisk hadde det bra i.

Tenker på Saab 9000, både med og uten Turbo. Uten Turbo er kanskje lurt i den første tiden med førerkortet. :)

Men vil i alle fall helst se etter noe med litt sjel.

Flinke mannen. :)

(Sjekk signatur) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg vist svart før, men siden jeg har flyttet til wales, er plutselig situasjonen litt anderledes. Nå er jeg på jakt etter noe japansk moro. Akkurat hva det blir vet jeg ikke ennå, men jeg titter rundt på rx7, supra og andre slike ting. hva det blir vil vise seg om et par uker! :)

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva min neste bil blir er usikkert MEN den bilen jeg drømmer om skal oppfylle noen krav:

*4x4

*mere enn 100HK (gjerne noe turbo det er alltid morro)

*antispinn (som kan kobles ut)

*antiskrens (som kan kobles ut)

*automatgir

*aircondition

*stasjonsvogn

*setevarme

*cruise kontroll

*skal kunne trekke en boggi henger

*sentral lås (med fjernkontroll)

*tempratur måler som måler gradene ute

*heller rimelig i drift (diesel?)

*skinnseter

jeg er mere fyren som skal ha en grei bruksbil med kjørecomfort enn den som skal ligge breit rundt annenhvær sving (selv om jeg også vill ha en bil jeg kan klare og gjøre det med om jeg får lyst)

menne den bilen lar seg nok vente til jeg har blitt litt rikere enn hva jeg er nå :doh

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider