Luggz Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Lurer bare på om noen kan hjelpe meg. Jeg har en misstanke om at bensinpumpa i Stratusen min er gåen, når jeg skulle starte til morran i dag, så skjedde det ingenting, batteriet var helt dødt når jeg målte, 0,2volt viste det. Etter jeg hadde kobla batteriet fra så viste det 12,64v elns. Når jeg igjen kobla det på, så starta først bilen, etterhvert så steig turtallet noe helt sykt, helt av seg selv 3000 o/min ++ Vinduet gikk plutselig ned av seg selv, og det blinka som et hjuletrelys i dashbordet:P Nå når jeg igjen prøver å starte, så virker all strøm som det skal igjen, den drar på starter og alt det der. Men motoren vil ikke starte, det kommer ikke lyd fra injection pumpa som gir bensin til motoren, så lurer derfor på om noen kan hjelpe meg med å fortelle hvor denne sitter? Eller om noen har noen andre ideer om hva som kan være feil? Takk for eventuelle svar =) Luggz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg