Sæther Racing Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 prøv en litt tynnere helsyntetisk olje, 5w - 40 0 -40 mobil1 olje eller valvoline. jeg kjører nå med 20w- 50 på omega v6, den var i tykkeste laget, og klakker litt mere av den nå. men skal få bytta til 0-40 igjen, den var optial. og motoren gikk silkemykt! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 i går tok tikkinga en ny vending... var ute og loffa som vanlig, tikkinga forsvant etter at jeg sjekka etter overslag på pluggledningene. Jeg kjørte et lite stykke, men rett før jeg skulle parkere så begynner tikkinga igjen og tar helt ut, mye tikking, litt banking, skrangling, fusking - motoren er rett og slett ikke på lag... Jeg stopper motoren med en gang for å sjekke ut dette. Får hjelp av et par kollegaer som var der, men vi finner ikke ut noe... Bilen starter like lett som vanlig, men det kommer som sagt mange rare lyder... Vi mistenker at det kan være noe med en ventil, noen som har opplevd lignende? Kai Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Hmm.. kan minne om muligens rådebank :S (av egen erfaring :P) Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Hmm.. kan minne om muligens rådebank :S (av egen erfaring :P) Trodde man måtte plage bilen en del for å oppnå det jeg, men alt er kanskje mulig... :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg