Gooner87 Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Hei! Har nettopp kjøpt en garasje av naboen, litt eldre kar på 82år. Må lage en kontrakt. sliter litt med dette. Noen som kunne laget et foreslag for meg. Vet liksom ikke hvordan jeg skal skrive den, altså oppsettet. På forhånd Tusen takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Kontrakt ved garasjekjøp. Vedrørende kjøp av garasje i >adresse< Jeg ______________ har besiktet og og prøvekjørt garasjen og kjøper den slik som den står. Selger _____________ får penger når begge har signert kontrakten.Enten kontant eller overført til bankkonto (kontonummer). Signatur selger: _____________ Signatur kjøper: _____________ Noe sånt? :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 hva med tomten den står på da? snakk med kommunen din, de veit kanskje hva som må til. dokumentavgift bl. annet ved kjøp og salg av fast eigedom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Har snakket med kommunen. fikk beskjed om lage en kontrakt mellom private som senere må sendes til kommunen for godkejennelse, slik at jeg får garasjen overført til mitt navn. Noe i den duren jeg tenkte Viking067. Men ser for meg at det litt vanskelig å prøvekjøre en garasje:D Prøvde å lage en kontrakt nå. Men når jeg legger den ut her, blir oppsettet helt feil. noen som kunne sette på denne? Kan sendes som fil ved hjelp av mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inane Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Har snakket med kommunen. fikk beskjed om lage en kontrakt mellom private som senere må sendes til kommunen for godkejennelse, slik at jeg får garasjen overført til mitt navn. Noe i den duren jeg tenkte Viking067. Men ser for meg at det litt vanskelig å prøvekjøre en garasje:D Prøvde å lage en kontrakt nå. Men når jeg legger den ut her, blir oppsettet helt feil. noen som kunne sette på denne? Kan sendes som fil ved hjelp av mail. Dersom du skal kjøpe grunn av personen er det viktig at du kjøper vel en meter ut fra garasjen også, det er nemlig ikke lov å oppføre bygg nermere enn 75cm fra annens eiendom, og ettersom mannen mest sannsynlig stryker med i løpet av de neste 10-20 årene, så kan du få problemer med fremtidige naboer, og kan i ekstreme tilfeller måtte rive garasjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg