ccchristian Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Er ikke helt inn i audi verden av deler siden jeg aldri har hatt en selv.. men spør pent om noen av dere har tips til nettsider innlands\utlands på billige deler som Frontspoiler, lykt(er) og sideskjerm da dama var så uheldig i vinter å traff autovernet og la igjen litt visittkort. :D fant kun norskbildelsenter, men de hadde kun 2 typer (ett med bile) for frontspoiler og sideskjerm hadde dem ikke... Men om noen her eller på VAG forumet selger brukte deler tar jeg gjerne imot tips om det. ja jeg vet hva google er :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Prøv Ebay... Skjerm og lamper kan du billigst hente hos en hugger eller hos en som selger karrosserideler... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg