Joshh88 Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 det er en golf 2 84 modell 1.3 l forgasser når jeg legger gassen i bunn, og nåla går over 2000 noen ganger 3000rpm.. så begynner bilen min å rykke, som om noen har ett tau bak og trekker..veldig irriterende. noen som vet hva det kan være? har bytta coilen, fordeleren og rotoren, men så ikke ut som om det hadde noe å si..hjelp:) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 byttet stiften? plugger osv? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 har ikke bytta tennplugger, da jeg kjøpte de nye tøffe tennpluggene fra biltema, så klarte jeg å prestere å kjøpe en av de feil!:P stiften? sorry at jeg spørr, men hvor er den:P ? Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Høres ut som forgasserfeil... Ikke uvanlig på de bila der det... overhal den eller sett på ny... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Feilsøking; 1 av 2 - bensintilførsel fjusker, eller tenningen fjusker. Tenning: litt greie tennplugger (NGK, Bosch etc), tennkabler, rotor og fordelerlokkl. To sistnevnte kan være utsatt for irring som dermed gir elendig ledeevne. Bensin: tett bensinfilter, dårlig bensinpumpe, forgasser som er slitt med alder/feilinnstilt. Enkle ting å se over, eller eliminere feilkilder, selv. Evt kjøp en Hayes bok som veiledning. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 takk for svar:) har nettopp bytta forgasser.. men kan kanskje ta den ut å rense den:) får prøve alt.. er så irriterende! :P Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Jeg har også tegn til rykninger i min golf med 1.8 forgassermotor når jeg båttner fjøla (gir full gass), men ikke på så høyt turtall som trådstarter. Bilen bakker også på 2000 omdreininger når den er kald, og 1100 omdreininger når den er varm. Noen forslag til hva eksakt jeg bør bytte/gjøre? Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg