Skody Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Tenker jeg får lage min egen tråd istedetfor å søple til Palle sin. :) Dette var i 2004, på veg hjem fra Danmark. Med litt nyttelast måtte jeg låne vinkelsliper for å få rotert bakhjulene. Danskene sto bare å ristet på hodene. hehe.. Her er bilen nysenka. Jeg kappa totalt tre runder bak, men husker ikke om det var før eller etter disse bildene. Og da det ikke fantes pene lokk å få kjøpt ferdig til en vettug pris lagde jeg likesågodt et selv: Resultatet og moralen ble som så: Selvgjort er velgjort. :win Etter to måneder på farlig norsk vei var det så herpa at jeg rev det av og :ratatatat på det. :chairshot Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Sånn ja, da kom det en engen tråd MED bilder :) fin bil du har, liker fargen på den, har du vurdert og bare skaffe en aluplate og bøye til en kant på hverside av bilen bare? Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Her ser du en sånn alu plate jeg tenkte på, bare at denne er lakkert sort da, også tenkte jeg på og bøye plata på utsiden av planet, ikke på insiden som på denne.. :) http://www.garaget.org/?car=82937ℑ=865750 beklager hvis jeg blander meg assa.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Men se her ja... riktig farge og allt :D Men hva har egentli skjedd med lokket siden det er så herpa? Er det vibrasjoner som har ordnet dette? //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg