iskrem Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Noen som har erfaringer med denne spilleren eller lignende fra LG? Det er veldig rart, men finner faktisk ikke noe informasjon om dennne spilleren, vet bare at jeg kan kjøpe den fra eBay. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Og du gadd ikke sjekke hjemmesidene til LG? ;) LAC-M8600 Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iskrem Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Og du gadd ikke sjekke hjemmesidene til LG? ;)LAC-M8600 Jeg mente kjøpsinformasjon da, pris og sted og sånt. ;P Nærmeste jeg fant var et sted i Tyskland som hadde det, men de sender ikke hitover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Er vel to år siden den kom ut da, så det begynner vel å bli vanskelig å finne den nå. Div. svenskegrense-sjapper og Netthandelen er vel de største på utgåtte produkter. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iskrem Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Er vel to år siden den kom ut da, så det begynner vel å bli vanskelig å finne den nå. Div. svenskegrense-sjapper og Netthandelen er vel de største på utgåtte produkter. Hva med den nye, M9600R? Finner ikke noe kjøpested for den heller. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg