kpors Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hei, har en 2005 Touran 2.0 140 HK/TDI /m DSG. Jobben nylig utført hos TS-racing. Den gir kraftig sort røyk ved pådrag. TS-racing har sommer stengt for tiden. Fusker også noe ved lavt turtall. En kollega av meg gjorde det samme med samme bil, også på TS-racing. Hans bil slipper ikke ut svart eksos.Kan noen gi meg noen guidelines for videre fremdrift/evt hva som er årsaken til dette. Ringte Møller og de fortalte at med chippet styreenhet kunne de ikke feilsøke denne. Hva gjør man da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hva gjør man da? Venter til de som kan svare deg er tilbake fra ferie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO1368 Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hans bil slipper ikke ut svart eksos. Din kollegas bil er sikkert bedre chippet av mer seriøse folk, samt at hans bil kan være gått mindre.:ratatatat Seriøst; vent til TSI er tilbake fra ferie, så "skrur" de nok den røyken bort.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazynor Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 ts ja,ett kapittel for seg selv. en kompis chippa sin touran der nå og den raste...useriøst.jeg hadde og planer om å dra dit,men ikke nå.har også ett par på jobben som vet om noen som har rast etter chipping der...og har i tillegg hørt han fikler med programvaren selv etter hva han tror blir bra...fra en som vet hvem han er og hva han driver med...for ei sjappe...men,mange fornøyde kunder også...men flertallet sier negativt....jeg skal ikke dit!! jalla jalla Siter Kenny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 At en diesel motor soter er da ikkeno galt i . Det skjer når man får mye disel ved pådrag! Se på min f.eks! 365hk/1120nm dette er på 85hk innstillinga mi! jeg har også 110 og 125hk innstilling på min! http://s2.photobucket.com/albums/y41/rdlx3m/?action=view¤t=09092008007.flv Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazynor Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 alle dieselmotorer ryker...dama sin touran og som er chippa ryker mer enn originalt.men det ekkeno gærnt forde...flissundet har chippet den og der er alt helt rått! Siter Kenny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg