Gjest Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Noen som har erfaring med nevnte dekk? De koster det samme, men jeg vet ikke hvilke av de jeg skal velge. Prøvde og google litt, men ble ikke klokere. Skylder på mangel av søvn. (Tar også forbehold om feilposting) Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hei du! Kjøpte 4 nye T1-R nå i sommer og er storfornøyd. Lite dekkstøy, fungere bra på vått føre og har bra grep. Fikk de med frakt til rett over 3000,- på dekkonline.com. Får du proxes 4 i Norge da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Dekkonline selger de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Toyo Proxws T1-R er veldig bra dekk! Sitter som "våt fitte på parkett" Lite støy.. Men de er så myke, så de holder max en sesong (les 16-20k km), det er minuset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Toyo Proxws T1-R er veldig bra dekk!Sitter som "våt fitte på parkett" Lite støy.. Men de er så myke, så de holder max en sesong (les 16-20k km), det er minuset! Lite støy??? De dekkene med mest dekkstøy jeg har kjørt i allefall. Kjørt flere biler med disse dekkene og resultatet er det samme. Kan ha noe med alle dekkene jeg har kjørt har hatt 3o eller 35 profil. Holder max 16-20k km??? Hadde mine i 2 sesonger (ca 15k km) og det var igjen 5mm på fremhjulene og 6mm på bakhjulene når de ble solgt i vår, så de er veldig slitesterke. Var veldig fornøyd med T1-R jeg i allefall. Sitter bedre enn "ei våt fitte på parkett" spør du meg. Hvorden de andre er, det vet jeg ikke, men du gjør et godt valg ved å velge T1-R i allefall. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 4800,- for alle fire dekka levert til meg burde være en ganske OK pris, spørr du meg. 215/35/18. Har sett at flere har gode erfaringer med de dekka. Så det blir nok T1-R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg