Gå til innhold

Subwoofers!

Ranger emnet


Xanderion

Anbefalte innlegg

Er du heeeelt sikker på at det er din far som har bestilt dén spesifikasjonen? :D

 

Forsterker, kasse og slikt har du/dere allerede?

 

Ja faktisk :P Han er litt gnien på det :P

Han synes det er så dyrt :P

 

Forsterker og kasse har jeg (forsterkeren er en 5 kanals)

 

Men problemet her er at cd spilleren er koblet opp mot kjørecomputeren og vet ikke helt om det er så enkelt å få koblet en ekstern forsterker på spilleren :S

 

Skal bygge sånn i bagasjerommet at han har plass til mest mulig bagasje =)

[ Daniel Nilssen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke på prisen dah, men på at det skal spille høyt! ;)

 

Hva slags bil er det snakk om her da?

 

Jeg skal låne bilen endel jeg da =P

Derfor skal det kunne spille litt høyt =P

 

Det er en Vectra CDX 2.5L V6 (99mod)

Den har integrert cdspiller i kjørecomputeren. Lurer bare på om det er mulig å koble en ekstern forsterker på denne :)

[ Daniel Nilssen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal låne bilen endel jeg da =P

Derfor skal det kunne spille litt høyt =P

Tenkte nok dét ja... :D

 

Det blir å koble til forsterker via høyttalerutgangene dessverre, sålenge dere skal bruke originalradioen. Finnes flere typer omformere der om ikke forsterkeren har høyttaler-inputs (HiLevel input/Speaker Input m.fl.) allerede.

D901.jpg

 

Forøvrig er det heller originalradioen som er integrert mot kjørecomputeren, men kun for å vise radiostasjoner osv. på felles-displayet. Fullt mulig å bytte ut den originale CD-spilleren uten å miste hverken kjøecomputer, displayfunksjoner eller rattkontroller, men det kan bli noen interface'er og adaptere i tillegg til ny CD-spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår