Gå til innhold

Fersk 240 eier!

Ranger emnet

Sandven

Anbefalte innlegg

Hadde gått får senk og kule felger, kanskje sota litt.

men vis du tar laksetrapp mer det penere uten vinge kan bli litt mye. det er fin farge på bilen så den er bare og beholde!

men du kan muligens gå på en liten smell med v8'er i så ny

bil på tanke på utslipp og kat osv. men vis du er veldig sugen og seriøs med motor bytt til v8'er så er det bare og få kaste seg over pc'n og lage en søknad, fordi volvo norge har trekt tilbake godkjenning papira på 8'er, men det har tydligvis ikke gått helt inn får BT så de godkjenner fortsatt.

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel ikke B23a som står i, siden du har ´91 GL,

men derimot B230F, el. innsprut. 116hk/85kw. .... ?

Kult med propan anlegg, hakke sett det før i 240. :)

Air condition kan du sende som servicepakke til min adresse, da det er hinsides varmt disse dager ;)

x 91 Volvo 240

x 07 VW Golf V

x 97 Honda Accord

- 98 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg har en K-kam + justerbart kamdrev + nytt bensinfilter + toppdekselpakning + ventildempere + ny reisterreim + ny registerreim løpehjul +++ liggende.

Har også mye gromt, t.d., kortere bilstein dempere, gr.a. vingen d snakket om, omp hjulhus tårnstag++++

You name it og jeg har det (kanskje).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med felger da?

Kan jeg få en komplett liste med de delene du har?

Første pri er å få skilter på bilen.

Kjekt med en bil jeg føler meg trygg i, selv om den har kjørt langt (420.000km er i mine øyne langt uansett merke)

Bilen girer forresten silkemykt til og ha kjørt så langt, men så er den tidligere taxi kjørt og siste service ble tatt på 414.000km, tar neste service på 430.000 tenkte jeg, også hver 10.000km etter det.

Lenge leve 240;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit hvor mye det ville kosta meg å få montert truetrac, bilstein dempere å lesjøfors dempere?

Hvor kan jeg få taki hvite blinkere foran og røde/hvite baklykter?

ja, jeg skal lage en liste.. jeg har superdtm felger (18" m 225 dekk), org volvo spacers, korte bilsteindempere, lesjöfors fjærer, 1031 bakaksel med trutrac (shimset av en pro - obs denne har 960 tonehjul!) 3.73 utveksling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider