Sandven Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 skjer heller lite, venter fortsatt på cash til og få skilter på bilen, dessuten sliter jeg med ryggen (har slitt med den i noen år nå) skjer det noe på din kant av landet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Nope, sitter bare på foruma for tiden og glaner:P, men skal vel en tur til høggern snart, og skaffe litt lister osv.. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Trenger litt lister selv, men tar det seinere, manger bare 2 "krom" lister samt toppen av mobilantenna bak, men den vurderer jeg uansett å fjerne. Kommer senkesett på fortsom faen, men skilter først, ikke alltid ting går like raskt når man går på trygd:( (laang historie, vil helst ikke gjenfortelle den) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 huff.. har jobba hos onkel idag på lager og det hadde ikke ryggen godt av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Skjedd noe nytt hos deg Volvo7404life? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Har fått nye felger, litt ny stereo, osv, sjekk ut tråden min da vel,( Link til den å signaturen min:)) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Du da? fått skilter på kjerra? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 ikke no nytt, venter fortsatt på skilter, har fått jobb da rettelse: har prioritert tigraen foran volvoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Grattis med jobb:) Drit i tigra, Go volvo:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 drit i tigra? hva faen mener du med det?;) er den som er mest økonomisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Jeg vetta faen hva en tigra er for noe jeg da så:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 opel tigra, liten firseter fra opel basert på corsa b Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 hehe, i see:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 tigra = liten sportsbil.. planen var å bygge den om til banebil, men droppa det da det er for mye elektronikk i nyere biler... nå om dagene har jeg mest lyst å hive turbomaskin i 240en sammen med senkesett og trutrac Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg