Gå til innhold

Pc Program for Bil

Ranger emnet

RES25

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter ett program der jeg kan f.eks ta ett bilde av bilen min, legge den inn på dette programet å rotere bildet rundt i alle vinkler, ta bort deler, og erstatte delene med bildeler jeg finner til min bil på f.eks ebay osv. (kansje ikke ebay da, men det var bare ett eks. som dere forstår) - Men dere forstår kansje hva jeg mener? Ett program der jeg kan teste ut delene på bilen min via pcen først for å se hvordan det blir seendes ut. Sparer meg mye tid å energi på dette.

Håper noen kan vise meg til gode sider evt. har programmet selv osv.

:ratatatat:disco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, drøm søtt om dette programmet ditt :p

hadde du klart å rotere ETT bilde av bilen din i alle vinkler tror jeg du hadde revolusjonert både foto og data verden ;)

*hehe* Du skjønte jo hva jeg mente da.. Men det hadde vært veldigt fint å ganske stiligt å laget dette til da?

Tror jeg skal begynne for fult å fikse ett sånt program. Kansje jeg kan tjene litt money på det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er absolutt ikke umulig, vertfall å lage et program der du kan snu bilen din. Men ditte innebærer å bruke et kamera som tar bilder av bilen din fra alle mulige vinkler og setter dem sammen til en flash-fil, der du kan bruke musen til å bevege den. Dette blir av og til gjennomført på noen biler slik produsenten kan ha det på hjemmesiden sin.

Det er sikkert en veldig dyr affære, og det er sikkert helder vanskelig å få gjennomført.

Lenge leve photoshop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider