larand Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hei.. jeg skal bygge et anlegg sjøl, men så ble jeg litt usikker.. Er det lovt til å skjære i bilens konstruksjon..? 6x9" er større en orginal høytalerne, så jeg skal flytte høytalerne lengre i midten av hattehyllen.. derfor må jeg skjære bort en god del av metallet under. Har en bmw 320 coupe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snudii Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Såklart du kan.. Bruke en stikksag o.l blir bra det. Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Såklart du kan..Den der er slett ikke sikkert i etthvert tilfelle! Kutting av bærende metall i biler ser ikke biltilsynet alltid like blidt på. Er det en E36 du har, bruk 6x9"-overganger til hattehylla isteden: Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larand Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Den der er slett ikke sikkert i etthvert tilfelle! Kutting av bærende metall i biler ser ikke biltilsynet alltid like blidt på. Er det en E36 du har, bruk 6x9"-overganger til hattehylla isteden: Ja det er vell kanskje det beste! Men er vell en god del folk som skjærer mye av metallet bort.. jeg har ennå ikke hørt om folk som ikke har fått bilen godkjent pga av dette :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg