Gå til innhold

Sølv golf cab i Telemark

Ranger emnet

Dammed

Anbefalte innlegg

Takk for et moro race! ;) Hilsen den svarte Celicaen.

(Tirsdag den 22.07 natt rundt 22:00)

edit: Og ja, du er en sinnsyk man, noen av forbikjøringene var rett og slett skremmende! Turte ikke å følge etter deg i førsten siden området var ukjent, men moro var det! :) Gjorde turen er par hakk mer spennende. ;)

:thanks

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hansy, gå og kos med pappas 156 du. Og spar andre og deg selv for slike kommentarer.

Liker du ikke det du leser så les noe annet, eller slutt å les hva jeg skriver. For fjortiser som driver og kommenterer ting med et ord, trenger vi ikke.

Og i alle fall ikke flere vesle voksne unger, som skal leke foreldre på forum.

Og ja, sjekk msn'en din jeg er rip.*******************

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et moro race! ;) Hilsen den svarte Celicaen.

(Tirsdag den 22.07 natt rundt 22:00)

edit: Og ja, du er en sinnsyk man, noen av forbikjøringene var rett og slett skremmende! Turte ikke å følge etter deg i førsten siden området var ukjent, men moro var det! :) Gjorde turen er par hakk mer spennende. ;)

:thanks

Så tøft, skremmende forbikjøringer er jo det tøffeste som finnes. Drittøft om det hadde kommet en bil imot, det har jo nesten ikke vært noen dødsulykker i år på grunn av uvettig kjøring...

Stå på ! ! !

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jævli fett! Skulle ønske det var flere som turte og kjøre litt mer aktivt enn de jævla fartsgrenseholderne av noen jævla gubber! På tide og få opp farta her.

Om vi hadde hatt 140 kmt grenser i norge så hadde alt vært mye bedre. Creds til deg for at du hang deg på fyren.

Jeg håper du blir offer for naturlig seleksjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår