Sower Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Jeg spottet en Chevrolet rett utenfor Rosenborg Vandrehjem denne uken. Den var blå som var veldig patinert, spesiellt på taket. 2 dørs og med diger bakluke. Altså flat bak som en stv. Det så ut som en 50-taller.. sofa foran, stort ratt. Minner litt om en C-10 i fronten, men jeg vet ikke så mye om disse. Noen som vet hva slags modell jeg snakker om? Veldig nygjerrig. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Tidlig 60-tals Chevrolet Suburban kanskje? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Ja! 20 poeng til deg. Slik så den ut. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg