EyeLid Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 På 200hk TFSI er det vel 240~250hk som oppgis, DP har jeg ikke sett så mye, men med racekat og eksos skal det ende på inntil 280hk, tipper 270~280. Men, så har man jo Golf V GTI Anniversary 30, S3 og TTS som har større dyser og noe annen turbo (slik jeg har skjønt det). De bilene har jo kun chip til 300hk+ :p Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 På 200hk TFSI er det vel 240~250hk som oppgis, DP har jeg ikke sett så mye, men med racekat og eksos skal det ende på inntil 280hk, tipper 270~280. Men, så har man jo Golf V GTI Anniversary 30, S3 og TTS som har større dyser og noe annen turbo (slik jeg har skjønt det). De bilene har jo kun chip til 300hk+ :p TTS kan jeg skjønne kan nå 300 med kun chip, men Anniversary'en? 70 ekstra på kun chip? (Hvis det er det du skriver. Har litt problemer med siste setn.) Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 stemmer det. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Octavia RSR (Dahlbäck Racing/MTM) vRS 225hk/350Nm Octavia 1.8T (ACE Competition/Hohenester Sport) 1.8T 320hk/460Nm, 6 trinns Haldex med sperre via kontroller. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 fytti de er feite. er det ikke mer i dahlback sin? Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Og DA ble tråden sticky! ;) DBR RSRen står oppgitt med 225hk. Mulig det er ren S3 transplantasjon? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Jeg tror at det er fordi den skulle klare av alle krav som det er begrenset til 225hk, samt at garantien ikke skal påvirkes. Mener at det blev bygget enten 25 eller 50 stk av denne fra Dahlbäck ... slakt meg hvis jeg har feil! //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Octavia RSR (Dahlbäck Racing/MTM)vRS 225hk/350Nm Octavia 1.8T (ACE Competition/Hohenester Sport) 1.8T 320hk/460Nm, 6 trinns Haldex med sperre via kontroller. det er/var vel 320hk i den røde stv der også, 1.8T 4x4, den gikk vel her i Norge for noen år siden? Rett på meg hvis jeg tar feil Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Hehe Ole, det er ju akkurat det som EyeLid har skrevet da :D Muligens den har gått i norge og men på bildet så har den svenske skilter... viva la suede! /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 OK, sorry leste litt fort, trodde han mente kun den SORTE... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 står ganske greit forklart i parantesene ja! :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Ja det gjør det hehe, jeg ble kanskje litt ivrig :D Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 fete er dem iallfall. hadde vært gromt å hatt i garasjen. seff skal de brukes oxo Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Er jo to forskjellige utgangspunkt, men en RS1 i god stand burde kunne fås til rundt 220hk med K03 med N85 aktuator ved litt småfiksing. Greit det. Jeg vil gjerne ha. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 n85? er det bytte av n75 du mener. hørt om n75j men ikke n85. forklar deg mann:) Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg