Blowster Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Hei Hei. ny her , så jeg bare prøver. Har senket 5,5 cm 18 felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spillolje Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 hvilket innpress og dimmensjon brukser du på felgene og dekken dine da blowster? jeg har vert uheldig og fått revet ett motorfeste, og opel bruker lang tid på å skaffe nytt. har ventet 3 uker på braketten til festet som alene kom på over 1900 kroner, så nå er det festet jeg venter på. sammens med festet har lyset gått i lysbryteren. noen som vet om en bare kan bytte pære i denne eller må en kjøpe en ny bryter til 800 penger av opel? Siter 12 VW Sharan 2,0 tdi dsg Highline 02 Opel Speedster 2.2 16V Supercharger 09 BMW 525i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yello Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Uheldig? Tja ;) dei øvre motor festene er kjent for å ta kveld ved hard bruk, spinning etc.. Er absolutt å anbefale å montere powerflex sin oppgradering til dei nedre motorfestene, koster ca 400,- og er ein utrolig oppgradering på bilens oppførsel, pluss at dei øvre motorfestene holder mye lengre. Såg skikkelig stilig ut bilen din Blowster, må laste opp litt bilder og info :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spillolje Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 var det nedre på venstreside, både brankett og feste døde. men det blir vel i orden igjen når opel klarer å levere litt deler. klar for innvistrer i felger og ny dekk til neste år... Siter 12 VW Sharan 2,0 tdi dsg Highline 02 Opel Speedster 2.2 16V Supercharger 09 BMW 525i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blowster Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Eeeeeeee Hei Det er jeg usikker på... 235 bak 9" 215 foran 7" Har de på kun på bane. Gjort masse med bilen. Stage 3 fra courtenay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yello Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Stage 3 sugemotor eller SC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Green Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 (endret) Hei Velkommen i klubben Blowster, må legge ut litt mer info om bilen din samt bilder, høres veldig spennende ut. Ellers er folket klar for et treff til våren? Her er min bil etter senking og fått på nye felger, godt fornøyd :) Har parkert den for vinteren nå, men har en del jeg skal jobbe med. Hvor lett er det å skru av bakparten på bilen slik at man kommer lett til motoren? Kommer bedre bilder da disse er tatt med mobil på første tur etter omleggingen Green Endret November 19, 2009 av Green Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blowster Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 heisann Jeg har cd med instruksjonsbok på hele bilen. Baken tar du av på tre timer, Vil du ha cd så si fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blowster Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Hei Bilen har følgende; Stage tre fra Courtenay. med alt de leverer. Bremser rundt om Kompressor¨ Luftfilter opplegg Sports eksos i rustfritt Lettet svinghjul Sports Clutsj Spax coilovers Gule motorfester Quaife diff Kort giring Nye stoler fra corebau 4 punkt belter Bane camber på alle 4 hjul. Sotede vinduer Mer kommer..... +++masse mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yello Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Det hørtest jo ganske heftigt ut d ja. Hvordan er din erfaring med Quaife-diffen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blowster Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Dritartig med den diffen. Dyrt med dekker,,,,men det er verdt det. Vannvittig med røyk du får på andre gir, når du lager runninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spillolje Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 da har jeg ett større problem, opel klarer ikke å skaffe motorfestet jeg skal ha. har fått feil del 2 ganger, og nå kan de ikke levere motorfestet. noen som kjenner til andre firma som kan selge dette? Siter 12 VW Sharan 2,0 tdi dsg Highline 02 Opel Speedster 2.2 16V Supercharger 09 BMW 525i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yello Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 elise-shop.com eller moto-concept.de kan kanskje hjelpe deg :idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spillolje Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 desverre så har ikke de heller det festet jeg trenger. dette ser mørkt ut. skal høre om det finnes noen mekaniske verksteder som kan dreie ut en nytt feste. men er redd det vil lage mye vibrasjoner i bilen Siter 12 VW Sharan 2,0 tdi dsg Highline 02 Opel Speedster 2.2 16V Supercharger 09 BMW 525i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yello Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Kan være verdt forsøket å legge ut ein tråd på http://www.vx220.org.uk eller http://www.opel-speedster-club.de kommer ikkje akkurat som et sjokk at opel forhandlerene i Norge ikkje klarer å skaffe noe da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg