NoName[nor] Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Har akkurat kjøpt meg en speedster som er skada. Så det blir oppussing i vinter og bytting av masse deler for å så den på veien igjen. Så kommer nok til å stille masse spørsmål etterhvert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spillolje Skrevet November 11, 2011 Rapporter Share Skrevet November 11, 2011 jeg har litt deler liggende hvis det er noe du trenger.... Siter 12 VW Sharan 2,0 tdi dsg Highline 02 Opel Speedster 2.2 16V Supercharger 09 BMW 525i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName[nor] Skrevet November 11, 2011 Rapporter Share Skrevet November 11, 2011 Tror jeg har det meste av deler. Må først få start på den. Den får ikke bensin, så skal sjekke bensinpumpa nå i helga. Ellers så er det mest kosmetisk med glassfiberarbeid, lakkering osv. Hvilke deler har du til overs da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spillolje Skrevet November 15, 2011 Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 Jeg har bensinpump om det er der problemet ligger. Har lykter, felger, dekk, motordeler, Dynamo, litt understell og forskjellig... Siter 12 VW Sharan 2,0 tdi dsg Highline 02 Opel Speedster 2.2 16V Supercharger 09 BMW 525i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedser Skrevet November 16, 2011 Rapporter Share Skrevet November 16, 2011 Jeg har bensinpump om det er der problemet ligger. Har lykter, felger, dekk, motordeler, Dynamo, litt understell og forskjellig... Hva har du av lykter? Siter Thanks. Speedster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 21, 2011 Rapporter Share Skrevet November 21, 2011 Jeg har bensinpump om det er der problemet ligger. Har lykter, felger, dekk, motordeler, Dynamo, litt understell og forskjellig... Har du de bryterene til lysa? Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg