diaz_m5 Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Kan noen fortelle meg hvor jeg kan finne en utgave av NFSU som fungerer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Akers Mic, Spaceworld, Elkjøp osv. ;) Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diaz_m5 Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 på internett ...... til pc ....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Les litt gjennom trådene, så finner du det. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by diaz_m5 Kan noen fortelle meg hvor jeg kan finne en utgave av NFSU som fungerer? Har du en utgave som ikke virker ? Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZerweX Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Jeg måtte sette regionale instillinger til australia for å få første versjon jeg fikk tak i til å fungere.. På nåværende må jeg "bo" i sverige.. Siter Sigurd H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diaz_m5 Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 jeg lasta ned den som het nfsua.bin og nfsub.bin men winrar påstår at nfsub inneholder feil...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Bruk Daemon tools Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diaz_m5 Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 jeg kommer ikke så langt det er en hel haug med .rar filer og noen av de er ødelagte så jeg får ikke extracta fila........ hvilken er det dere som har fått det til bruker???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Deviance-releasen (dev-nsua/dev-nsub) funka fint hos meg. Finner det meste på Direct Connect. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by RikkyRally Deviance-releasen (dev-nsua/dev-nsub) funka fint hos meg. Finner det meste på Direct Connect. Du har altså sotte å spilt NFS istedet for å være på Balo å måkke? :) Runna spillet. Greit nok det faktisk.. Supernova funker vel kanskje til å finne spillet? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Er det slik at vi kan bruke Bilforumet.net til å få tak i hva som helst av piratkopiert programvare nå? Isåfall hadde det jo vært praktisk om moderatorne opprettet et eget warez-forum... :rolleyes: Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 fælt som du maser om det der da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by 31337 Er det slik at vi kan bruke Bilforumet.net til å få tak i hva som helst av piratkopiert programvare nå? Isåfall hadde det jo vært praktisk om moderatorne opprettet et eget warez-forum... :rolleyes: Om du ikke liker dette, så varsle denne tråden til moderatorene da? Du har sikkert kjøpt alt av maskinvare til din PC, right? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Jonte Du har altså sotte å spilt NFS istedet for å være på Balo å måkke? :) Prioriterte soving i dag... :) Fikk jo fri, så da må man benytte sjansen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg