Gå til innhold

BMW E30 etterlyses.. Reg nr: NE77503

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

For noen år siden, hadde jeg en E30 med seidl kit, dyre keskin felger osv. Solgte den i 2006, på tirsdag mener jeg at jeg såg igjen gamle bilen min på motorveien inn til Tr.Heim! Satt atti en M5 med noen drammer innenbords og skulle på Iron Maiden konsert, så ble i tvil da jeg så den, siden den ikke lengre lignet.. MEN, den hadde samme rg nr, samme M3 speila med blink, men var lakkert i gull eller beige fra midten og ned, ovenpå hadde den orginale delphin gray metallic fargen. Manglet også bakfangeren og hadde ny front tror jeg..

Noen som vet hvem som har den osv?

Da jeg solgte den, var det en ifra Hitra som kjøpte den, etter det mistet jeg sporet av den.. Det var min første BMW, og jeg savner den, ønsker derfor kontakt med han som eier den nå!

Da jeg hadde den, såg den slik ut;

DSC01642.jpg

DSC01488.jpg

IMG_3649.jpg

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, gøy. Jeg var på Iron Maiden selv. Når jeg stod utenfor Lerkendal trilla gamle mb'en min forbi.. Verden er visst ikke stor :D

Forøvrig konge konsert! Avenged Sevenfold rocka jo de og!

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øøøh. Nei, Maiden er uten tvil mye råere. Man går ikke på Maiden pga musikken trenger å være den beste osv, men pga at dem er MAIDEN! De er jo nesten legender og har holdt på i ca 3 tiår.

Jeg var på Ozzy der ifjor, jeg mener han hadde mer guffe faktisk...:)

Men når 25k folk er med på allsang på Fear of the dark, fyyy det gir frysninger:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider