Gå til innhold

Teppe til gulv

Ranger emnet

HJ70600

Anbefalte innlegg

Gulvtepper er vel varmpressede tekstiler av et eller annet kunstig slag, presset for å tilpasse formen på gulvet... Men jeg er jo ikke sikker, bare noen som fortalte meg dette en gang.

Så kanskje du kan lime ny tekstil oppå det gamle med kontakt-spraylim, hvis du har det gamle. Da får du formen. Du kan jo prøve en høykvalitets filt til høytalerkasser? http://www.eikensbilstereo.no har helt ypperlig slitesterk filt til en lav pris som kanskje kan brukes. Må vel kanskje kontakte ham via telefon da nettsidene er så som så... :) Men jeg veit han har det.

Bruker du også gummimatter i tillegg så sliter du det ikke så fort ut.

Men ikke bruk biltema sin filt. Den er altfor lite slitesterk til slikt bruk.

Min bestefar hadde en 76mod ascona. Skikkelig tøffe biler om en liker litt eldre sorten... sportslige som bare det iallefall i utseendet. Denne var på EU kontroll, og gikk rett gjennom. En uke etter datt bilen sammen på vei ut av gårdsplassen! Da var dempertårnet fremme på venstre side så rusta at demperen rett og slett gikk rett gjennom. Dette blei fiksa med en trekloss over hullet midlertidig til noen kjøpte den og brukte den som lekebil på vinteren. EU verkstedet spanderte nye dekk på den nye bilen etter fadesen da, så så lenge ingen blei skada så blei det jo bra til slutt :D

Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil

Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil

Toyota Carina 2 1986 - Solgt

Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider