Zefiro Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 jo det var han..se på reg nr i første post og bilde over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhol82 Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Du var ikke tilfeldigvis i Strömstad? var nok meg som var i Strømstad ja:) Siter Peugeot Partner 98 Rover Vitesse 86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holmen_2211 Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 var nok meg som var i Strømstad ja:) faen å pen bilen din er! den var virkelig drit pen!;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhol82 Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 faen å pen bilen din er! den var virkelig drit pen!;D Takk for det. Er ganske fornøyd med hvordan den ble egentlig. Skulle bare vært litt lavere og hatt litt fler hester:) Siter Peugeot Partner 98 Rover Vitesse 86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holmen_2211 Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Takk for det. Er ganske fornøyd med hvordan den ble egentlig. Skulle bare vært litt lavere og hatt litt fler hester:) men det er jo sånt man ta etterhvert når lommeboka og tiden strekker til;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MX-Morten Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 hei har du fargekoden? er det gallardo orange? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhol82 Skrevet April 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 hei har du fargekoden? er det gallardo orange? det er gallardo oransje ja. men husker ikke fargekoden. kan godt skaffe den til deg hvis du vil. Siter Peugeot Partner 98 Rover Vitesse 86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MX-Morten Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Ja! Det hadde vært supert om du kunne skaffe meg fargekoden. Tenkte å lakke min i den fargen nemlig. Men med svart panser, og Basic styling kit. Vet du forresten om det går 18" på den bilen? Har prøvd å lese litt rundt på nettet, men har ikke funne noen med større enn 17". Jeg har bestilt 40mm senk i tillegg. Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Ja! Det hadde vært supert om du kunne skaffe meg fargekoden.Tenkte å lakke min i den fargen nemlig. Men med svart panser, og Basic styling kit. Vet du forresten om det går 18" på den bilen? Har prøvd å lese litt rundt på nettet, men har ikke funne noen med større enn 17". Jeg har bestilt 40mm senk i tillegg. Morten så vidt eg vet så må du valse hjulbuer å ikkje ha så mye senk om det skal bli plass til 18". Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MX-Morten Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 ok, da bestilte jeg 17" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhol82 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Vurderer å selge Hyundaien nå. men er litt usikker... er jo blitt litt glad i den å da:) Siter Peugeot Partner 98 Rover Vitesse 86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg