Mariooos Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Hei .. kom over en artikkel som jeg syntes var litt morsom :) http://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article170951.ece :ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Lurer på om idioten syntes det var morsomt hvis noen lagde falske reinsdyr på beitet hans. Så det var noen sauebønder som drev med den samme idiotien i Hedmark. Ville ha lavere fartsgrense pga at sauene beita der... Lag gjerde til dyra for f... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Lurer på om idioten syntes det var morsomt hvis noen lagde falske reinsdyr på beitet hans. Så det var noen sauebønder som drev med den samme idiotien i Hedmark. Ville ha lavere fartsgrense pga at sauene beita der... Lag gjerde til dyra for f... Men han idioten kan jo ikke gjøre noe selv, tenk om han må jobbe litt for dyra sine liksom. Er jo jobb det. Tenk a, ta ansvar for dyra sine liksom, det går ikke as. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 What?! – Du er ikke redd for at det skal oppstå farlige situasjoner som følge av hard oppbremsning? – Vi har jo selvfølgelig tenkt tanken, men vurdert at det er folks egen feil om de kjører for fort. Treskaller! Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 En til: http://www.bygdaposten.no/nyhet.cfm?nyhetid=374 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Så får vi se da, om Vegvesenet er like raske til å rydde opp nå, som de er hvis noen setter opp et reklameskilt et par hundre meter unna veien Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Dette har bare motsatt effekt, og er trafikkfarlig. Trenger ikke ha høy fart engang, dette er noe som fanger oppmerksomheten vekk fra veien. Ja, det er førers feil, men ingen vits i å utfordre skjebnen heller.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Samme sier jeg! Mot Bodø er det noen som har gjort det samme, hengt opp refleksvester i trær og sånt. Selv om jeg ligger i fartsgrensa så kikker jeg ned på speedo og bremser av instinkt. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg