aerdftyhui Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Hei. Sitter å ser på noen bass-elementer her, og lurer litt på de forskjellige betegnelsene som blir brukt.. W RMS, er det det samme som Kontinuerlig effekt? Og når jeg skal velge forsterker, må jeg velge en som står til RMS eller maks effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Forsterker kan du velge utifra hvor høyt du skal spille, om det er dét som teller for deg. Hvor mange watt høyttalerne er på er ganske uvesentlig og er egentlig bare å glemme, det er følsomheten til dem som bestemmer hvor høy lyd du får, sammen med hvor mange watt de får fra forsterkeren. Således behøver ikke forsterkeren "stå til" watt'en på høyttaleren, det går like fint med 100 watts høyttalere på 500 watts forsterker, for å ta et eksempel. Man må bare passe på å ikke spille så lyden vrenger. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Ok, takker for svar.. Orker ikke lage ny topic: hvilket materiale er second thing best etter MDF når jeg skal bygge basskasse? MDF er svindyrt, selv med rabatten til fettern min ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Gulvspon fungerer godt. Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg