Gå til innhold

Snart eier av Octavia

Ranger emnet


Vegardk

Anbefalte innlegg

kommer aldrin levert ferdig lakkert

 

original ballukespoiler koster 1492,- inkl mva.. å rabatt kan vi sikkert bli enige om:D

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm.

 

Tenkte jeg skulle korte ned ventetiden med et lite søk på "octavia rs tdi" på youtube idag.

 

Myyyye snåle greier som dukker opp da altså!

 

f.eks.

 

Ka i all verdens navn og rike!?!

 

Heldigvis noe informativt innimellom.

 

/vegard

 

Hva i helvete!? Har han aldrig sett en bilstereo tidligere??

Bra musikk.... lurer på hvor jeg kan få tak i denne cd`n ... fullt trøkk gjenom Grønland! :D

 

Håper virkeli at du fikk kortet ned ventetiden etter at du sett dette klippet ;)

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.

 

Tenkte jeg skulle korte ned ventetiden med et lite søk på "octavia rs tdi" på youtube idag.

 

Myyyye snåle greier som dukker opp da altså!

 

f.eks.

 

Ka i all verdens land og rike!?!

 

Heldigvis noe informativt innimellom.

 

/vegard

 

:hvaskjera

er det bare med eller var den jævli rar???

 

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom rsklubben.se og leste følgende om chipping av rs tdi dsg idag :

 

Hittade en intressant tråd på tyska Octavia-forumet och där angavs det att den är specsad för max 390Nm men med trim borde man kunna begränsa den på 1'ans växel till max 390Nm och kunna öka på de högre växlarna till åtminstone 420-440Nm...

 

og

 

Vridbegränsningen på ettans växel är främst för att minska hjulspinn och ryckighet, inte för att spara lådan. Det är ju på de högre växlarna som belastningen är som störst på lådan, det är på de växlarna man märker när kopplingen börjar ge sig. För hög effekt på ettans växel resulterar bara i hjulspinn och det är knappast skadligt för lådan. Sedan kommer man att märka när kopplingen slirar även på en dsg och då får man helt enkelt lägga i original igen, men de håller mycket mer än man tror, en vanlig steg 1 chippning skall inte vara några problem.

 

Hva tror dere? Tolker at disse mener at steg 1 ikke skal være noe problem for DSGkassa.

 

/vegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Alt kan ryke på en bil.

 

Kjører en Octavia 2 stv. 1,4l Bensin. Har knekt drivleddet 2 ganger. Bilen har gått 65000. Men nå håper jeg dem har forbedrett litt på RS modellene. Så det å chipe den er sikkert ikke noe problem så lengde du ikke skal børn og clutche på tørr asfalt.

 

Grattis med ny bil :)

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår