Gå til innhold

Hva syns vi om Fence Audio?

Ranger emnet


Snutta

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet ikke hvor vidt det er noe å ha, men jeg selv har kjøpt meg en 12" 800w sub der i dag..

Ser de selger veldig mye av det, så veldig dårlig er det nok ikke :)

 

hah, det selges mye pga den lave prisen vettu :) samme som proson bilstereo,bare en annen farge. taiwan stereo i stort kvantum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nå sitter jeg faktisk på netthandelen og kikker litt her.

Så kom jeg over noe som heter "fence audio"

Så er det noen som har hørt noe om/av dette her?

 

http://netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=12416750

 

Er dette noe å satse på eller?

Del meninger og alt du har å by på?

 

 

Jeg har innstaler fence audio forsterker og sub i min bil, fungerer som fy det. dunker og braker det, ganske fin bass også.

 

jeg er veldig fornøyd.

 

Se gjerne mitt prosjekt her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte den 12" hjemme subben, spiller ikke spesielt pent, men spiller høyt da. kommer ikke til å kjøpe det igjen, men synes den er mer enn bra nok til å koste meg 600 spenn... da det koster fort vekk 1,5 - 2k for en sikkert like dårlig hjemmesub.

Mercedes 190e 2.0 -91

Mercedes 190e 2.3-16v -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har handla en del der og siden jeg ikke er intressert i å bruke masse $$$ på stereo i bilen og bare skal ha grei lyd funker det fint. Har den 4 kanaleren og en 2x12 kasse som funker bra når forsterkeren er brokobla med en kanal på hver 12". Har også en 10 aktiv sub som funker helt ok og en 2x10" boobox med mellomtoner og diskanter som skal i lastebilen. Den spelte høyt i allefall bare med innebygd forsterker. Skal ha en ekstern i lastebilen.

 

Alt sammen har kosta meg ca 1500 kr.

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vil si "jeg" er fornøyd med kompisen min sin sub :) 10" aktiv:) Dunker bra sammen med 6,5" bak i en polo:P hehe!! Nå har jeg bare satt baki da, så om lyden er bra fremme vet jeg ikke. Men er man short i cash som sagt: kjøp kjøp:) Tror jeg skal kjøpe noe der selv !:) Si ifra hvis du kjøper/har kjøpt noe;) og hva du synes om lyden da;)

Ford Orion 1990- Førstebilen:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fence er greit nok dersom man ikke mister hodet under budrundene. 6x9-tommerne du linket til gikk nettopp for 128 kr (pluss frakt og fakturagebyr riktignok), og til en slik pris er det helt ok. Men jeg har flere ganger sett at folk MÅ vinne budrunden og til slutt ender opp på en pris som jeg synes blir bortkastet, sett i forhold til at det ofte ikke skiller mer enn to-tre hundrelapper opp til komponenter som har et helt annet kvalitetsforhold. Og med mindre man har mindre økonomisk sans enn en gjennomsnitts politiker bør det ikke ta så veldig lang tid å spare opp 300 kr...

 

Tenk på hva du faktisk får for pengene dine når du handler, ikke hvor mye du tror du sparer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår