Snutta Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Hei. Nå sitter jeg faktisk på netthandelen og kikker litt her. Så kom jeg over noe som heter "fence audio" Så er det noen som har hørt noe om/av dette her? http://netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=12416750 Er dette noe å satse på eller? Del meninger og alt du har å by på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Vet ikke hvor vidt det er noe å ha, men jeg selv har kjøpt meg en 12" 800w sub der i dag.. Ser de selger veldig mye av det, så veldig dårlig er det nok ikke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Ta å gi meg en liten avhandling på det senere a :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Vet ikke hvor vidt det er noe å ha, men jeg selv har kjøpt meg en 12" 800w sub der i dag..Ser de selger veldig mye av det, så veldig dårlig er det nok ikke :) hah, det selges mye pga den lave prisen vettu :) samme som proson bilstereo,bare en annen farge. taiwan stereo i stort kvantum ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 hah, det selges mye pga den lave prisen vettu :) samme som proson bilstereo,bare en annen farge. taiwan stereo i stort kvantum ;) En kompis laga seg en sub av 10" Proson element, funka fint det, til å være utrolig dårlig laga. For å si det sånn så funker det godt nok, til det slutter å funke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Hei.Nå sitter jeg faktisk på netthandelen og kikker litt her. Så kom jeg over noe som heter "fence audio" Så er det noen som har hørt noe om/av dette her? http://netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=12416750 Er dette noe å satse på eller? Del meninger og alt du har å by på? Jeg har innstaler fence audio forsterker og sub i min bil, fungerer som fy det. dunker og braker det, ganske fin bass også. jeg er veldig fornøyd. Se gjerne mitt prosjekt her Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 jeg kjøpte den 12" hjemme subben, spiller ikke spesielt pent, men spiller høyt da. kommer ikke til å kjøpe det igjen, men synes den er mer enn bra nok til å koste meg 600 spenn... da det koster fort vekk 1,5 - 2k for en sikkert like dårlig hjemmesub. Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Ingen fler som har noe negativt / positivt å si ang Fence Audio? Jeg sitter nå på netthandelen og byr litt igjen. :P Så er det noget og satse på dette her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Har en kompis som har en 10" sub og 6,5" i hattehylla på polo:) spiller greit nok for prisen:) Så hvis du er short in cash og ikke vil bruke SINNSYKT mye i "lærings" fasen osv.. Så ville jeg trodd dette er bra noK.) vurderer selv å kjøpe noe der:) Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Jeg har handla en del der og siden jeg ikke er intressert i å bruke masse $$$ på stereo i bilen og bare skal ha grei lyd funker det fint. Har den 4 kanaleren og en 2x12 kasse som funker bra når forsterkeren er brokobla med en kanal på hver 12". Har også en 10 aktiv sub som funker helt ok og en 2x10" boobox med mellomtoner og diskanter som skal i lastebilen. Den spelte høyt i allefall bare med innebygd forsterker. Skal ha en ekstern i lastebilen. Alt sammen har kosta meg ca 1500 kr. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Sånne svar liker jeg :) Er ikke veldig interisert i å bruke mye penger selv, vil bare ha noe som dunker baki. Men front settet skal være bra.. Tenkte muligens pioneer eller noe slikt, men subb er subb så lenge det dunker :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Ja jeg vil si "jeg" er fornøyd med kompisen min sin sub :) 10" aktiv:) Dunker bra sammen med 6,5" bak i en polo:P hehe!! Nå har jeg bare satt baki da, så om lyden er bra fremme vet jeg ikke. Men er man short i cash som sagt: kjøp kjøp:) Tror jeg skal kjøpe noe der selv !:) Si ifra hvis du kjøper/har kjøpt noe;) og hva du synes om lyden da;) Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Skal si ifra så fort jeg har kjøpt, og så fort jeg har fått testet den. Men fåreløpig har jeg ikke noen bil å sette den i.. Bilen er ikke heeelt ferdig enda :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Igårkveld fikk jeg kjøpt 2x 10" boombox på 800W med 500W forsterker til. :) Så nå blir det bare å vente på den :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Fence er greit nok dersom man ikke mister hodet under budrundene. 6x9-tommerne du linket til gikk nettopp for 128 kr (pluss frakt og fakturagebyr riktignok), og til en slik pris er det helt ok. Men jeg har flere ganger sett at folk MÅ vinne budrunden og til slutt ender opp på en pris som jeg synes blir bortkastet, sett i forhold til at det ofte ikke skiller mer enn to-tre hundrelapper opp til komponenter som har et helt annet kvalitetsforhold. Og med mindre man har mindre økonomisk sans enn en gjennomsnitts politiker bør det ikke ta så veldig lang tid å spare opp 300 kr... Tenk på hva du faktisk får for pengene dine når du handler, ikke hvor mye du tror du sparer. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg