Gå til innhold

Mikael1977 - Skoda Octavia RS -08

Ranger emnet

Mikael1977

Anbefalte innlegg

Det ble veldig pent Mikael, akuratt passe :D

Det med hvor mye du kan space ut kommer helt ann på åssen ET du har på felgen dine, men jeg sett er på 5mm bak på min nå, og Stian kjører med 10mm bak, du må nesten bare måle deg ut fra dekket til hjulbue kanten Mikael, og se hvor mye hu kan gå ut, men husk, maks spacing med orginal bolter er 5mm, mere en det må du kjøpe mye bolter også og da koster det fort litt..

Lykke til mann.

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble veldig pent Mikael, akuratt passe :D

Det med hvor mye du kan space ut kommer helt ann på åssen ET du har på felgen dine, men jeg sett er på 5mm bak på min nå, og Stian kjører med 10mm bak, du må nesten bare måle deg ut fra dekket til hjulbue kanten Mikael, og se hvor mye hu kan gå ut, men husk, maks spacing med orginal bolter er 5mm, mere en det må du kjøpe mye bolter også og da koster det fort litt..

Lykke til mann.

Ole

Takker, det var omtrent det jeg trengte å vite (det med boltene)

Skal måle litt i kveld for å se hvis 5mm holder ;)

/M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det og bruke felger med feil ET også, og 5mm er så si ingen ting så det er det ikke noe problem, bare space ut du Mikael det er ikke farlig, herregud skulle tro alt man gjør med bil var lifsfarlig...

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg ikke.... hmm, men så blev det MYE bedre etter at jeg fikk senka bilen (takk Cosworth!) så jeg trenger muligens ikke space.

Tror jeg sparer penga til stabstag isteden :)

//M

Nå må du ikke se deg blind på konservative meninger da, tørr å prøv. 5mm er jo dessuten utrolig marginalt, at det lille der gjør at hjullagrene går markant tidligere enn orginalt har jeg utrolig liten tro på. Må satse for å vinne vet du!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...