Gå til innhold

Noen som har peiling på montering av el speeder

Ranger emnet

Buøyvolvo

Anbefalte innlegg

Truetrack'n må dreies ned for å få på speedometer-ring.

Å bytte hjullager er ikke så morro at du har lyst til å kjøpe dårlige lager ;)

Veit ikke om du har planer om å bytte noe mer enn hjullager og om du har planer om å shimse opp akselen ordentlig, jeg!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en vannkuttet tonehjul sak hos bakakselspesialisten.

La den pent rundt diffen og punkta den fast! Fungerte fint det.

Må flytte ut giveren litt pga. den litt større dim. som blir på tonehjulet.

vet ikke om å dreie av gods er noen bedre løsning enn å punkte den ryddig på plass :)

Men som vanlig er det sterke og delte meninger her inne om det meste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en vannkuttet tonehjul sak hos bakakselspesialisten.

La den pent rundt diffen og punkta den fast! Fungerte fint det.

Må flytte ut giveren litt pga. den litt større dim. som blir på tonehjulet.

vet ikke om å dreie av gods er noen bedre løsning enn å punkte den ryddig på plass :)

Men som vanlig er det sterke og delte meninger her inne om det meste ;)

original "tandhjul" fra volvo passer ikke rundt truetrac uten å dreie ned 2-3mm. hvor holder bakakselspesialisten til? original ring koster ~1000 kr på volvo nå.

Og om noen vet hvor man kan få kjøpt hjul lager. bcb kostet det 480kr for en side. litt dyrt syns jeg. :)

bakaxel.se har lagersats for 1500 kr for alle, spørs om det var til 1030 da, er to lager som er forskjellig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg punktet fast min,fordi at å dreie 2-3mm av godset ikke føltes noe lurt.

Og var sef. bakaxel.se jeg kjøpte den plata.(er i feberørska grunnet høy ferieravvikling og generell forkjølelse) ;) 200Sek var vel det herligheten kostet.

bare send de en mail og spør etter vattenskuren plate til tonehjul for bruk på torsendiff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider