Gå til innhold

høytaler problem audi

Ranger emnet

kaikristian

Anbefalte innlegg

jeg har problemer med å få lyd i de orginale høytalerene i

bakdørene på min audi 100 avant.

har funnet iso-koblingen med en felles minus og pluss til hver

høytaler.har prøvd masse rart men ingen lyd.disse høytalerene

har orginalt innebygget forsterker i høytaleren..

håper noen kan hjelpe meg.

kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fins det noen spesielle iso-koblinger jeg må bruke?

Mest sannsynlig, ja. Du burde trenge denne:

D17021.jpg

...men jeg blir litt usikker på hva du mener når du nevner dette:

har funnet iso-koblingen med en felles minus og pluss til hver høytaler.
... spørs jo hva forrige eier har gjort her da, så det hadde vært fint om du la ut et par bilder av kontaktene fra spiller og bil, så ser vi fort hvor feilen henger. :)

Årsmodell var dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sikker på at det er kabler bak til høyttalerne baki... sjekk om ledingene går fra spiller til høyttalerne i døra... sikker på at det er høyttalere i bakdørene i det heletatt? :P

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er høytalere i dørene.det går 5 lidninger til hver av de.de er ikke klippet noen ledninger.det er 3 stk iso kontakter.den brune er koblet til(trur dette er til front høtalerene), den svarte er til strøm osv. også er den siste som jeg er ganske sikker på er til høytalerene bak.har fått tatt bilder, men skjønner fanker'n meg ikke hvordan jeg legger de inn her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

photobucket.... registrer deg der åsså loader du bilkdene fra pc`n inn på sia å kopierer en "link" som du limer inn \her på forumet når du skriver. er veldig enkelt når du først har logga inn..

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den koster 225,- hos oss ihvertfall.

De skal nok bare ikke brukes... på den rød ihvertfall er det tr ledninger som ikke skal brukes nå. Og på klossene fra spilleren skal jo da ikke ytterkontaktene på den "høyttalerpluggen" som skal til den brune fra bilen benyttes, det greier jo da de "aktive" høyttalerene dine i bakdørene å ta seg av selv med den overgangen jeg viser. Noen andre ledninger som blir til overs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider