Gå til innhold

Mitt Golf prosjekt. (Ferdig)

Ranger emnet


-kaje-

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

visste det kom til å bli snakk om speila å skjørta, dem var noe jeg fikk med når jeg kjøpte div andre ting fra en kammerat, har org. speil som jeg ska ha på, å skjørta ska vekk når jeg får råd til g60 breddere med skjørt, så det får sitte foreløpig.

 

isåfall så må jeg si at denne bilen er i hundre!!!

minner meg litt om min bare big bumps

 

elsker rødfargen hvilken farge er det

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

isåfall så må jeg si at denne bilen er i hundre!!!

minner meg litt om min bare big bumps

 

elsker rødfargen hvilken farge er det

 

Takk for det, veldig fornøyd med resultatet. Mangler bare litt motor nå. Fargen er Scania Chilli Red. Den er tilnærma lik Audi sin Brillantrød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde på org. speila før, men probleme da var att det blei veldig mye støy i bilen, kjørte jeg uten speil blei det bedre, å med m3 speila blei det borte. Grunnen til det er att m3 speila er mye større der dem ligger an mot døra, så det jeg lurer på er om jeg mangler ett deksel eller noe som ska være med org. speila? legger ved bilder så dere ser hva jeg mener.

 

DSC00233.jpg

 

DSC00235.jpg

 

å ska de være noe deksel her? i såfall, hvor får man tak i det?

DSC00234.jpg

 

å hvor får man tak i muttere som passer her?

DSC00236.jpg

 

Ska også bestille ny ene delen ab gti leppa siden jeg reiv av en bit i vinter, trur ikke dere ser det så godt siden jeg tok svart rallyteip å teipa over det intil videre. Å hvor kan man få tak i kontakter som passer i tåkelysa?

 

DSC00237.jpg

 

Tenker også på å ta av skjørta å lakke kanalen svart foreløpig, mulig det bil bedre en det er nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår