eriksenpassat Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 hVOR KAN MAN FÅ KJøpt ny frontrute billig, eller lønner det seg og ta det på forsikringen..?? Passat 00 mod stv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Riis bilglass, hurtigruta carglas osv.. ¨ pleier som regel å være rimligest og ta det på forsikringa. I gjensidige betalte jeg 2000,- i egenandel for bytte.. Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 lønner seg å ta det på forsikringen.koster da som regel 2000 i egenandel,litt etter åssen selskap du har. men du får kun ny frontrute på forsikringen hvis den er sprekt,ikke med steinsprut.det er heller ikke noe bonus reduksjon på den skaden Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 frontrute får du ved steinsprut, sprekk eller stor slitasje Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 frontrute får du ved steinsprut, sprekk eller stor slitasje Du FÅR den bare om det kan repareres.. må den skiftes koster det som regel 2000kr i E.k. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 jeg har jobbet med bilglass selv.ved steinsprut blir ruta fikset å ved vanlig slitasje må du dekke skiftet selv,det er ingen skade.skal jeg ringe if hver gang jeg trenger nye dekk?er ruta sprekt dekker forsikringsselkapet ny rute å du betaler egenandel.de dekker også steinsprutrep,men ikke bytte av rute ved steinsrut. Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg