Gå til innhold

9 august ford motorsport

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Leste i terminlista til rudskogen at ford motorsport skal ha treff der 9. aug er det noen som hvet hva som er fakta der. Er det lov og komme med noe annet enn ford der i år husker det var lov tidligere år har en bmw nå når forden står og kunne tenke meg og få brukt den litt også :)

Morten

91" volvo 940 Bruksvogn 533000 km 75" volvo 242 sladde vogn 75" volvo 242 langtidsposjekt 72" volvo b57 buss

86" volvo 745

Proud member of Volvo Skrensærlag :)

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i terminlista til rudskogen at ford motorsport skal ha treff der 9. aug er det noen som hvet hva som er fakta der. Er det lov og komme med noe annet enn ford der i år husker det var lov tidligere år har en bmw nå når forden står og kunne tenke meg og få brukt den litt også :)

Morten

Jeg var på et slik treff i fjor, der fikk alle kjøre så lenge bilen fylte vanlige krav til teknisk og db testen.

"Ford motorsport" var bare et navn de som hadde treffet brukte fikk jeg fortalt der nede, så tipper det går bra i år også...

http://www.losna-isbane.tk ------------- http://www.team-smurfen.tk

Member of Vagina Wally skrensarlaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte noe snakk om det i fjor at kun ford fikk kjøre pga klage fra fordeiere om at andre merker stjal for mye kjøring.

Men bilder i ettertid viste noe annet.

Jeg syntes nå det er bra hvis de slipper til andre så lenge det er plass. Og det har det hvertfall vært utover dagen alle ganger jeg har vært der.

142T5 prosjekt

242 2,5LT 5er.

http://www.sportsbillosjen.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte noe snakk om det i fjor at kun ford fikk kjøre pga klage fra fordeiere om at andre merker stjal for mye kjøring.

Men bilder i ettertid viste noe annet.

Jeg syntes nå det er bra hvis de slipper til andre så lenge det er plass. Og det har det hvertfall vært utover dagen alle ganger jeg har vært der.

De bildene du har sett fra i fjor viser sikkert diverse biler som ikke var Ford, men så vidt jeg fikk med meg så hadde vel flertallet hvertfall Ford motor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noen her som hvet om man kan komme med hva som helst husker det var trivelig med mange forskjellige biler, er det at vi med ford er redd for å bli kjørt i fra eller?? hehe

Morten

91" volvo 940 Bruksvogn 533000 km 75" volvo 242 sladde vogn 75" volvo 242 langtidsposjekt 72" volvo b57 buss

86" volvo 745

Proud member of Volvo Skrensærlag :)

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På denne siden (er ikke de som arrangerer) så virker det som de ikke er så ivrige på andre merker.

Er jo et ford treff akkurat som vi har tpc med volvo så har jo forståelse for det.

Men bor du i nærheten kan du jo ta turen ned litt utover dagen og se. Jeg gidder ikke siden jeg har 2,5t reisetid.

Uansett håper vel arrangør på å ikke gå i minus så om ikke nok ford stiller er det kansje muligheter.

142T5 prosjekt

242 2,5LT 5er.

http://www.sportsbillosjen.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...