plogenA4 Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Har en sølvgrå A4 stående som jeg gjerne kunne tenkt meg å brukt som speil. Denne er relativt sliten i lakken. Hvilke produkter anbefaler dere? Hva synes dere om bruk av maskin? Produkter jeg har nå er: Meguiars Pain Cleaner (Step 1) Meguiars Polis (Step 2) Meguiars Carnauba Wax (Step 3) Bruker også Meguiarsprodukter for å få orden på felgene mine, men trenger litt mer innspill fra dere som har peiling på dette. Har hørt at det finnes produkter som virker bedre på sølvgrå bil enn andre. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Produktene du har er helt greie, men de vil ikke fjerne noen defekter i lakken. Husk at vaskeriper og andre defekter er det som ofte stjeler glansen i lakken. Skal du bruke bilen din som speil, må du altså fjerne alle riper og defekter i lakken ved hjelp av korrigering. Da må du over på DA eller roterende maskin og andre produkter, feks. Meguiars' Mirror Glaze serie eller Menzerna produkter. Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 hvilken type glaze anbefaler du?fine cut eller medium? er i samme situasjon med en merce 2001mod som har masse vaskeriper. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 For å fjerne bare lakkvirvler trenger du ikke så mye cut, men skal du fjerne småriper må du ha mer cut og roterende maskin. Anbefaler alle som skal prøve maskinpolering å lese diverse guider, disse finner du f.eks på detailer's club norge... http://www.detailersclub.no/forum/index.php?showtopic=308 Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg