danielm Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 hei, jeg spiller ikke online, men går det da ann å ta cheats? har googlet, men finner for det meste til online. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larseirik Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 koffer cheate da ? :P men nei finnes ingen cheats til forza 2... det fantes money hacks men de bugsa i spillet er blitt fiksa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 lag design og sell eller kjør løp = cash Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 visst han ikkje har kopla seg opp til nettet så funker den bugen enda du tar og kjøper ein camaro og kjøper den motor nr 2, ikkje nr 3 så trykker du på X og right trigger samtidig da kommer det ein boks opp og spør om du vil selge motor nr 3 press A så har du tent 14k - 21k det kommer litt an på korfort du trykker X + Right trigger, trykker du for fort så får du berre 14K sånn kan du holde på lenge Siter BMW E36 318I Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 det ække noe morsom å bruke cheats i bil spill, da bare ødelegger man spillet! Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 det ække noe morsom å bruke cheats i bil spill, da bare ødelegger man spillet! Ikke helt enig her. Klart vist en spiller for å kjøre løp etc så ødelegger man, men fks meg har for tiden svært lite tid til å spille pga jobb, så det blir økter på 15 min nå og da. Den tia bruker jeg som regel på å style/trimme opp biler for og så herje litt. Etter en god stund med dette har jeg snart bare originale biler i garasjen da resten er solgt for å finansiere "hobbyen" min. Eneste løpa jeg har igjenn er endurance løpa, som jeg da absolutt ikke har tid til. Så for min del ble jeg meget gla når jeg fant denne buggen her:P Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg