Devil Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Jeg får ikke kontakt med forsterkeren min. den er helt ny og når jeg monterte den så spilte den helt fint de 5 første sangene eller noe.. (spilte på lavt volum) og nå slår den seg ikke på :S jeg har skifta ALLE ledningene og funnet nytt jordingspunkt.. noen som vet noe eller? Mvh Ole Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Sikring? Er det kun forsterker, eller er det også cd'spilleren som ikke slår seg på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 har bytta sikringer på forsterker.. cd-spiller'n funker.. alt funker utenom forsterker og basser =S noen som har andre tips? mvh Ole Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 har noen tips til meg? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 er det ingen som vet det? =( Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Det var da svært til stress... Remote-kabelen har løsnet bak spilleren? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg