66 coupe Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Har fått tak i en urestaurert og strøken kadett c 1976. Eneste som mangler er plasthengslene til dekslet som sitter over tanklokket. Er det noen som vet hvor slike kan skaffes? Kunne også tenke meg et sett med nye Revolution classic felger. Noen som vet hvor slike selges? (Helst på østlandet). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongemann Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Hei Klippet denne ut fra http://www.opelmotorsport.com sitt forum. Kan skaffe nr hans hvist det er intr.....! Befinner seg i Valdres Heisann.. Lufter interessen om det kanskje er noen som kunne tenke seg disse? 7x13" revo 4 spoke, svarte med polert kant. Ikke tatt ut av esken, og komplette med senterdeksel.. 4x100 i boltsirkel og mener at det er et0 eller et1(skal sjekke det opp) Tar i mot seriøse bud, og forbeholder meg retten til å ikke selge.. Selges ikke under 5000,- Kim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
66 coupe Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Ja det var interessant... Fint hvis du kan skaffe nummeret hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Heisann.. Er jeg som har dissa ja.. intr? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
66 coupe Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Ja, det kan hende.. Jeg har et sett med 7" revolution fra før, men disse har litt feil innpress til kadett uten bredding, og trenger dessuten omlakkering. Kunne du tatt et mål fra anleggsflata på felgen til ytterkant, slik at jeg kan sammenligne med de jeg har? Bredden er ikke noe problem, for jeg har god plass innover, men de felgene jeg har stikker utenfor hjulbuene. Hvis det er et mer passende innpress på dine felger er jeg interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg