Gå til innhold

Audi 100 - 2.8V6

Ranger emnet

stiffmast

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har kjøpt meg en audi 100 2.8V6, 1991 mod, som jeg skal gjøre diverse småting med for å forbedre utseendet.

Når jeg kjøpte bilen skulle den ha defekt topp pakning på høyre side, men det viste seg at det var toppen som var sprekt, derfor valgte jeg å kjøpe en ny 2.8 motor fra en audi 80, 94mod som var gått 172000.

Det jeg har gjort til nå er og ta ut den gamle motoren å sette inn den nye, men må forlenge diverse bensinslanger og ledninger før den kan startes.

TO DO LIST

Bytte motor [X] nesten ferdig, bare diverse småplukk igjen.

Montere senkesett [X] senkesett er bestilt(35m/55mm - Weitec Ultra GT

bytte frontfanger [X] RS4 look frontfanger bestilt - http://trolltuning.com/catalog/product_info.php?cPath=56_70_101&products_id=461

Sette inn pipercross filter [X] bestilt

Sette på 18" felger/dekk [ ] usikker på hvem jeg skal velge. Forslag?

Bilder av bilen sånn som den står nå kommer imorgen.

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De felgene jeg har sett på er Audi rs4 II, i 18. tror 19blir for stort og redd for at det skal subbe når senkesettet kommer på. Vil ha litt comfort i bilen også.

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19" er ikke for stort. Det er helt konge på C4 karroseriet.. Subber det med senk har du feil innpress på felgene. Eller altfor brede..

RS4 II er også en fin felg.

Er ikke så mye comfor forskjell på 18" contra 19" og senk... Den er vel ganske borte uansett i utgangspunktet med store lavprofilhjul og senk.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider