dynaBel Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 http://nrk.no/programmer/tv/autofil/1.6015921 ja da var det kroken på døra for autofil, har vært mange hærlige program med jan erik larsen. Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raoos Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Dette er jo ikke noe nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Gammelt nytt.. Larsen er til tider en morsom programleder, men programmet styres i stor grad av utseende og "overfladiske" ting. Ser ut som koppholdere er mye viktigere enn motor og teknikk. Likte programmet før når jeg ikke kunne en dritt om biler.. skulle ønske NRK kunne lage et program for virkelig bilinteresserte slik som mange av de programmene som sendes på Discovery. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Bare vent gutta. Det kommer noe nytt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 For og være helt ærlig, skulle jeg ønske autofil hadde vært uten Jan Erik Larssen:) Så lenge bladet består er jeg fornøyd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Vi har jo alltids Top Gear og 5th Gear. Så om ikke NRK klarer å matche disse, vil et nytt programm neppe bli noen stor hit. Men det blir jo spennende og se om de klarer å koke sammen noe som er litt mer orginalt :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Autofil har jo stort sett bare handlet om båter alikevel Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Haha, bladet Autofil ja! Det som Drive var/er ift Autofil bladet, burde et nytt, norsk TV program vært ift Autofil programmet. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Kjedlofil ble bare mindre og mindre gøy. Det var annerledes den gangen de slædda med E46 M3 for eksempel. Det var faktisk veldig morro.. og kan vedde på at Larsen har video-optaket hjemme enda :P Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Føler Autofil var en eneste stor egotripp for Mr Jan Erik jeg... Programmet handla stortsett om det han var interessert i.. Når interessene hans i tillegg suger sommersvett hesteballe blir jo ikke programmet noen slager! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Det gjer ikkje noko. Eg var kun interresert i lastebilane og traktorane han var med å testa. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Faen, er jeg den eneste som kommer til og savne programmet? Jeg har ingenting negativt og si om det.. :( Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Han hadde jo denne "ved å fjerne en ditt og en dert og så får skyline 500 hk" så det beviser jo at mannen ikke kan en døyt om bil. Klarer fint uten autofil.. holder med top gear og femte gir.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Det gjer ikkje noko. Eg var kun interresert i lastebilane og traktorane han var med å testa. Hallo?:hvaskjera Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Hallo?:hvaskjera Hva som er rart me det? synts selv de beste innslagene var når jan erik testet lastebiler, traktorer osv.. handler vel om interesse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg