DriftKing Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Sier bare Top gear jeg! Burde bli sendt i beste sende tid her i Norge. Nrk har bare gamle sesonger. Tv2 eller en bedre kanal burde kjøpe Top gear episoder og sende det.:thanks Autofil er rompe i forhold!:ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Autofil var bra de første sesongene, deretter ble det (for meg) for mye dill involvert. TG og 5thG er gode programmer de og.TG for underholdning og 5thG for seriøse tester. Det finnes utallige motor relaterte programmer der ute, hver med sin interesseskare. For meg er det SpeedTV som gjelder :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Føler Autofil var en eneste stor egotripp for Mr Jan Erik jeg... Programmet handla stortsett om det han var interessert i.. Når interessene hans i tillegg suger sommersvett hesteballe blir jo ikke programmet noen slager! Enig!! Den der stygge bobla og campingvogn-båten er så utrolig uintresangt spør du meg, og tok altfor mye plass i programmet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Har vist ikke fått med meg autofil siste sesongen. Kan ikke si jeg har savna det heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Nå blir det jo sagt da at de kommer tilbake på en annen kanal. Får håpe de får litt mer penger å rutte med der, og kanskje noe litt mer ala TG og 5thG. De siste sesongene var jo bare kjedelige å se på. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Jeg vet ikke hvor mange her som var aktive på det gamle Autofilforumet på NRK Debatt, men nå stenges også det: http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/1.6164030 Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg