Gå til innhold

Min Audi Coupe GT, 1984 mod. Prosjektbil !

Ranger emnet

tomandreee

Anbefalte innlegg

Haha, åja ;) skjønte ikke noe med engang :P

men ja,tøffe biler det :)

til trøst så sjønte ikke jeg noe som helst med en gang heller =)

men ja min skulle brukes til bilcross bil siden den var så rustet ... men var for rustet til det :heyyou:

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 553
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

måtte da være synd og rasse en sånn en i bilcross? :S

nesjda =P gjør jo bare deres enda sjeldnere =P denne ble jo hugget istede =(

men stå på med bilen . skal ikke ødelegge tråden din med bull =)

ser jevlig bra ut fortsett sånn =)

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare ett intrykk jeg har eller er bilen min stv utgaven av denne karoseritypen (coupe og 80 med femmer)? ser bilder av din uten fanger å det er nesten identisk frontplate =/

passat gt syncro 2,0 femmer

DSC00301.jpg

men ogsog .. er baksetene på coupeen nedfelbar ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt hva du mente :P men er ikke samme bilen hvertfall:P

hehe..

nei, de er sånn du løfter opp ryggen,baksete er liksom 2delt om du skjønner?

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt hva du mente :P men er ikke samme bilen hvertfall:P

hehe..

nei, de er sånn du løfter opp ryggen,baksete er liksom 2delt om du skjønner?

bare tenke om bilene bar bygd fra samme bunn plate.. ser jo godt selva att passelatn min ikke er en coupe =P

crap da kan jeg ikke skaffe coupe seter =( elsker de stoff setente med grått i mitten å sort rundt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke om dem er det jeg :P hehe..

hmm, du kan jo sikkert bruke framsetene da ;)

går sikkert ann å modde til noe så det passer bak også:P

men om det er verdt tid,svette blod og tårer veit jeg ikke :P

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke om dem er det jeg :P hehe..

hmm, du kan jo sikkert bruke framsetene da ;)

går sikkert ann å modde til noe så det passer bak også:P

men om det er verdt tid,svette blod og tårer veit jeg ikke :P

skaffe meg sånne seter å få sydd dem om. skinn sort rundt kantent å grå alkantara midt i :P d hadde ivertfall kledd din bil =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider