Gå til innhold

Hva synest dere om denne?

Ranger emnet

mordi87

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig overpriset. Greit nok at den er hora opp med diverse, men når du får en syv år nyere modell med samme motor, quattro og 40000 km mindre på klokken til en lavere pris så sier det seg selv at han er litt vel optimistisk. Jeg vet i hvert fall hva jeg ville valgt hvis valget sto mellom denne og en 2002-modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

For å si det slik, denne bilen er verdt alle penga. Bare felgene koster 40-45 lapper. Håkon har lagt så sykt mye arbeid i denne bilen her. Lakken er såå fin, samma med interiøret... Ser ut som den ble lakka igår.

Denne bilen er absolutt verdt det, selv om du får mye annet morro til samma pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt uenig. Det er ikke til å komme utenom at det er en gammel bil som er kjørt 175.000 kilometer, selv den har aldri så dyre felger forsvarer det ikke prisen, i mine øyne. For kuriositetens del; hva hadde han fått igjen av et forsikringsselskap om han hadde totalvraket hele bilen? Kan for øvrig nevne at i annonsen skriver vedkommende at han skal slå av 10.000 hvis man ikke skal ha med felgene, så han setter i hvert fall ikke verdien på disse til 40-45000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahaha. På Finn ligger det 95-modeller fra kr 7.500,- (vrak) til 97.000,- (2,8 Quattro). Ikke pokkern om jeg ville ha gitt 3 ganger så høy pris som normalt for denne opphorede dukka her. Jeg ville jo bare hatt masse kostnader med å rive av alt juggelet.

Hvordan står det til med rustbeskyttelsen inne i de valsede hjulbuene?

Hvordan vil lakken se ut om noen år? Allerede nå er det lakkblemmer på bakskjermen

Er folien på vinduene godkjent?

Hvor langt har bilen egentlig gått? Selgeren er usikker...

Hvor stygge er de grisedyre felgene? I følge annonsen er de ikke strøkne.

Hva skjer den dagen alt det uoriginale utstyret ikke fungerer lenger? Finnes det reservedeler?

Den er ikke engang verdt 100.000 etter mitt syn!

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om noen av de som slenger dritt hadde fulgt me på vacn forumet så hadde de holdt kjeft.. dyr bil, men sinsykt rå! tror nok ikke han får så mye for bilen, men han kan jo ligge den ut for det han vil.. er jo tross alt hans egen bil!

Sorry mac! En bil som er bygget etter eierns spesifikasjoner og ønsker blir som regel ubrukelig for alle andre. Og dermed mindre verdt. Det er av samme årsak ikke alltid det lønner seg å pusse opp huset før det selges heller.

Dessuten er det ingen som har nektet han å ta akkurat akkurat det han vil for den.

Men hva er det egentlig som er så sinnsykt rått med den? Jeg har sett mange råe biler, men synes ikke denne var så rå.

Denne er sinnsykt rå (dog ingen Audi):

eurp_0803_01_z+hot_rod_volvo+front_view.jpg

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg inn i diskusjonen jeg :)

Rå bil, men jeg ville nok ikke en gang vurdert kjøp til den prisen.

Den er nok gjennomført, påkostet enorme summer og lagt mange timer i bilen. Men selger skal ha flaks for å finne noen som er villig til å bruke så mye penger på en 95 A4 og som liker akkurat det samme som han.

I tillegg så ville det for min del trekke ned at km.stand ikke er garantert.

For 180.000 får man mye bra som jeg heller ville vurdert.

Men rå bil er det, og lykke til med salg fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner folk som bruker 60 000,- på tv, jeg kjenner folk som har brukt 90 000,- på en sofa, jeg kjenner folk som bruker 7000,- på et par sko, jeg kjenner folk som har bruk 1 150 000,- på en bil, jeg kjenner folk som bruker 40 000,- på felger.....

edit: når sant skal sies er nok bilen litt dyr, men han får nok det folk på markedet betaler for det. Man får jo heller ikke igjen alt man koster på en bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider