Roy87 Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Nå har den Jæ*** bolten til grenrøret knekt og rusta helt fast. (knekt 2 SENSURERT) så jeg gir opp.. men da lurte jeg på, går det ann å sette over toppen fra en B230F. er den lik eller eller er det stor forskjell.. tenker da på at det er jo 530 begge to. men annen kam kansje? eller går det fint å kjøre med den? Stort effekttap? Siter Det er bare 2 biler. Ny og gammel volvo ;) Bruk vett ligg brett *volvo 240 TIC 90 Mod. *ISUZU D-MAX 09 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 er natriumfylte ventiler i turbotoppen.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy87 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Å det vil si? men er det dumt å kjøre med F Toppen da? Siter Det er bare 2 biler. Ny og gammel volvo ;) Bruk vett ligg brett *volvo 240 TIC 90 Mod. *ISUZU D-MAX 09 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Det vil si at de turboventilene tåler mer varme enn de som står orginalt i F-toppen.. Ellers er toppene helt lik så fremst begge heter 530. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy87 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 ok.. så det er uaktuelt å kjøre med F ventiler å kam på en Fk som jeg skal chippe og trykk på 0,9 da? Fæn, må jeg prøve mere da. hehe Siter Det er bare 2 biler. Ny og gammel volvo ;) Bruk vett ligg brett *volvo 240 TIC 90 Mod. *ISUZU D-MAX 09 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Har u fått ut gamle motoren eller roy?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy87 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Skal begynne å ta den ut i dag.. hehe. Siter Det er bare 2 biler. Ny og gammel volvo ;) Bruk vett ligg brett *volvo 240 TIC 90 Mod. *ISUZU D-MAX 09 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 aha! det er morro vettu :D Får ringe med en dag da vettu. så kommer jeg en tur opp og ser litt. Skal kris hjelpe deg med å sette inn fk`n eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy87 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Ja tror det ;) er ikke helt sikker. Siter Det er bare 2 biler. Ny og gammel volvo ;) Bruk vett ligg brett *volvo 240 TIC 90 Mod. *ISUZU D-MAX 09 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 oki.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy87 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Skal hente han nå.. så skal vi skru ut motoren. hehe fæn. håper jeg fikser den toppen ass :P Siter Det er bare 2 biler. Ny og gammel volvo ;) Bruk vett ligg brett *volvo 240 TIC 90 Mod. *ISUZU D-MAX 09 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 hehe! det går nok bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Du trenger behøver ikke ha natrium ventiler, nesten ingen som bruker det lenger. Har hatt ett 10 talls trimma turbomotorer uten, funker kanon. Så bare bruk F toppen. Går sikkert litt bedre med Kammen fra den. A kammen fungerer allefall bra på FK. Men du kan jo altids sette inn helicoil i FK toppen. (løsgjenger) Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 jeg har k-kam liggende, om du har blokkmontert fordeler. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy87 Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Du trenger behøver ikke ha natrium ventiler, nesten ingen som bruker det lenger. Har hatt ett 10 talls trimma turbomotorer uten, funker kanon. Så bare bruk F toppen. Går sikkert litt bedre med Kammen fra den. A kammen fungerer allefall bra på FK. Men du kan jo altids sette inn helicoil i FK toppen. (løsgjenger) da har det seg sånn at jeg har klart å knekke 3 GrisePi**er inni bolten så jeg bruker F toppen med tilhørende kam. skal montere fordeler i blokka nå. noen tips å komme med? Siter Det er bare 2 biler. Ny og gammel volvo ;) Bruk vett ligg brett *volvo 240 TIC 90 Mod. *ISUZU D-MAX 09 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.