Gå til innhold

feak dump ventil

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Halla der!

Skaff deg en orntlig propell i eksosen, så kan du plystre av sted med god samvittighet!!!

Ingen vits å fake at du har tonnevis med gamp under panseret!

Da blir du bare ledd ut hvis du blir frakjørt.....

Vet at det kan skaffes slike elektroniske dumpventiler, men jeg liker best min egen EKTE dumpis!!!

vvvvrrrrrrrrr-->ptsssssshh!!!!

-Så det så-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva hvis denna stakkaren har en skamfeit turbodiesel av noe slag da, med 330 dieselhk og ønsker å fake en bov for å vise at han faktisk har gamp?

Gi karen en sjanse.. du får tak i kit på http://www.k-power.dk

Men du må maile dem en forespørsel.. kit'et koster 4900 DKK + frakt og ekspd.

Enkelt og montere, og krever faktisk ikke at du har turbo i det hele tatt..

Er forsåvidt enig i at hvis dette ikke er et mega-harryprosjekt, eller du faktisk HAR gamp å rutte med.. så la det bli med den idèen og spar penger til sotvifte/turbokit, eller en bil som allerede har dette montert.

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vantage

hva hvis denna stakkaren har en skamfeit turbodiesel av noe slag da, med 330 dieselhk og ønsker å fake en bov for å vise at han faktisk har gamp?

Er forsåvidt enig i at hvis dette ikke er et mega-harryprosjekt, eller du faktisk HAR gamp å rutte med.. så la det bli med den idèen og spar penger til sotvifte/turbokit, eller en bil som allerede har dette montert.

Da får han bare gi på, ikke verre enn det. :rolleyes:

Og heller kjøpe seg stereo anlegg hvis han vil ha lyd.

Dump brukes på turbobiler, har du ikke turbo synd for deg. :rolleyes:

Fyller ikke diesel på min fordi diesel er billigere og diesel biler bruker mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vantage

ja det er skikkelig tøft med se på meg lyd.. whooosh.. huffa meg..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, alle må være som dere og kun montere bov på bensinbiler, for det er det som er tøft. Jeg skjønner godt dem som bare vil ha lyden jeg, har man feit bil, enten det er bensin eller diesel, med eller uten turbo, så vekker man oppsikt uansett om man har (d)efektanlegg fra biltema, eller fake bov. La folk få gjøre som de vil, det karen lurte på var OM det gikk, og HVORDAN han kunne skaffe det, ikke meninger om hvor harry og teit det er, Og hvor bortkasta det er med bov.

Hvis en av dere hadde spurt om noen visste om noen porschefelger til bobleprosjektet i garasjen, og ingen hadde svart på det, bare kommet med dumme replies som: Hva skal du med det? Ikke kjøp porshce, kjøp ATS istedet. Porschehjul har ingen virkning på effekten på bobla di. Hvorfor ikke kjøpe volvo istedet.. Bruk tiden til å svare på poster, ikke latterligjøre folk. Greit å diskutere, men det får da finnes grenser vel? Ingen av oss veit hva han skal ha det til.. Er det til russebil f.eks, så synes jeg det bare er kult. Skal han ha det på Volvo242'n fra 79 med masse rust og standard B19a motor er det bare harry. Men om han vil det, så gjerne for meg.. selv hadde jeg da heller brukt 5000 på rustsveising

-Kjetil

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde det skulle gå an og få litt hjelp her for dem som ikke har så god grie på bil her men da tok jeg feil.....og vis dere skal vete det så er det snakk om en ford sierra 2,9 i 92mod. jeg kunne godt kjøpt en turbo ja men det skal kansje litt mer til da.da mener jeg at du må godkjene det bytte masse rart og da begynner kronene og tikke.sørlig når du har lærling lønn.så det var bare et spørsmål.

l

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:11111

Lenke til kommentar
Del på andre sider